Quote from Guest on 10 June 2009, 12:26Jag överansträngde mitt knä när jag tränade inför maran och har nu varit löpfri i 4 veckor. Knät känns mycket bättre men fortfarande inte helt bra. Jag har försökt få en tid hos sjukgymnast för att få något slags rehab träningsprogram för att stärka knäts
Jag överansträngde mitt knä när jag tränade inför maran och har nu varit löpfri i 4 veckor. Knät känns mycket bättre men fortfarande inte helt bra. Jag har försökt få en tid hos sjukgymnast för att få något slags rehab träningsprogram för att stärka knäts
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 12:36Balansplatta?
Balansplatta?
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:41Balansplatta är nog bra men lite jobbig att släpa med sig på semestern!
Balansplatta är nog bra men lite jobbig att släpa med sig på semestern!
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 15:17kolla på hemovningar .se
kolla på hemovningar .se
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 18:51Naturligtvis lite beroende av vart du åker på semester till... men: Pool-jogging....dvs i vatten som ju lyfter din kropp och gör att all belastning på knän å dyliga saker näst intill upphävs..Mitt i Manhattan...vila plus promenader..?!?:D:D
Naturligtvis lite beroende av vart du åker på semester till... men: Pool-jogging....dvs i vatten som ju lyfter din kropp och gör att all belastning på knän å dyliga saker näst intill upphävs..Mitt i Manhattan...vila plus promenader..?!?:D:D
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:57förmodligen tar du en väska med på din semester. Packa den lagom full med grejer och sätt dig på köksbordet, häng väskan kring fotleden och träna ditt knä
förmodligen tar du en väska med på din semester. Packa den lagom full med grejer och sätt dig på köksbordet, häng väskan kring fotleden och träna ditt knä
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 10:58Tack! hemovningar.se var jättebra. Semestern blir inte helt slapp så det ska nog lösa sig fint med lite löpvila. Först blir det ridning i Österrike, dykning i Korea, bestigning av Fuji och så ska vi nog hinna med en hel del del shoppingpromenader i Seoul
Tack! hemovningar.se var jättebra. Semestern blir inte helt slapp så det ska nog lösa sig fint med lite löpvila. Först blir det ridning i Österrike, dykning i Korea, bestigning av Fuji och så ska vi nog hinna med en hel del del shoppingpromenader i Seoul
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 00:22Jag själv drog på mig en skada i lumpen, korsband och ledband slets ut 2 cm.
Gått på rehab i 1.5 år ungefär nu, och jag använde mig av balansplatta, "gummiband" som man spänner runt fotleden och spänner fast i något som sitter hårt.
Har även kört benpres
Jag själv drog på mig en skada i lumpen, korsband och ledband slets ut 2 cm.
Gått på rehab i 1.5 år ungefär nu, och jag använde mig av balansplatta, "gummiband" som man spänner runt fotleden och spänner fast i något som sitter hårt.
Har även kört benpres