Quote from Guest on 31 August 2010, 20:24Testade Wet vest idag och det var ju toppen för ett sargat knä men vill gärna få ut maximalt av det och gärna höja pulsen rejält och under en längre tid. Jag är alltså ute efter att träna kondition på detta sätt.
Alla tips mottages tacksamt!
Testade Wet vest idag och det var ju toppen för ett sargat knä men vill gärna få ut maximalt av det och gärna höja pulsen rejält och under en längre tid. Jag är alltså ute efter att träna kondition på detta sätt.
Alla tips mottages tacksamt!
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:34Se om inte din simhall har djupvattengympa, dvs vattengympa med wet-väst, DET ger bra konditionsträning!
Se om inte din simhall har djupvattengympa, dvs vattengympa med wet-väst, DET ger bra konditionsträning!
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:39Nej tyvärr har de inte det :-(. Men man får iallafall låna en väst eller rättare sagt dyna som är som ett bälte att ha runt magen.
Nej tyvärr har de inte det :-(. Men man får iallafall låna en väst eller rättare sagt dyna som är som ett bälte att ha runt magen.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:43När du hittat balansen och rörelse mönstret är det bara att öka intensiteten. Jag körde en del i våras för att rehabba foten o det går att köra ordentliga intervallpass. Jag upplevde själv att jag fick "leta" efter hur man skulle göra rörelsen jobbig. Det
När du hittat balansen och rörelse mönstret är det bara att öka intensiteten. Jag körde en del i våras för att rehabba foten o det går att köra ordentliga intervallpass. Jag upplevde själv att jag fick "leta" efter hur man skulle göra rörelsen jobbig. Det
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:54Den gamla storlöparen Ingmarie Nilsson tycker om vattenlöpning och bloggar ofta om det. Se t ex här för litet tips: http://blog.nemonisimors.com/?view=entries&entryid=2307
Tillägg: Jag vet inte vart du bor, men jag vet att alla inte bor i Stockholm. Om d
Den gamla storlöparen Ingmarie Nilsson tycker om vattenlöpning och bloggar ofta om det. Se t ex här för litet tips: http://blog.nemonisimors.com/?view=entries&entryid=2307
Tillägg: Jag vet inte vart du bor, men jag vet att alla inte bor i Stockholm. Om d
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 21:39Tack för jättebra tips! Imorgon kommer jag definitivt ha bättre teknik i vattnet. Var nog lite väl framåtlutad idag inser jag 🙂
Och bloggen var en väldigt trevlig och motivationshöjande läsning!
Tack för jättebra tips! Imorgon kommer jag definitivt ha bättre teknik i vattnet. Var nog lite väl framåtlutad idag inser jag 🙂
Och bloggen var en väldigt trevlig och motivationshöjande läsning!
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2010, 21:49En grej som Rubin kör mycket med är att sträcka upp händerna i luften och trampa på för att hålla näsan ovanför vattnet. Det blir jobbigt efter ett tag... Prova 1 minut, 2 minuter etc...
En grej som Rubin kör mycket med är att sträcka upp händerna i luften och trampa på för att hålla näsan ovanför vattnet. Det blir jobbigt efter ett tag... Prova 1 minut, 2 minuter etc...
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:06Nu har jag kört 1 timme och vilken skillnad det blev med bättre teknik. Nu fick jag upp pulsen bra mycket lättare och dessutom vågade jag trampa i bra mycket rejälare. Oerhört skönt sätt att rehaba!
Christer: Tack för toppentips! Körde intervallträning m
Nu har jag kört 1 timme och vilken skillnad det blev med bättre teknik. Nu fick jag upp pulsen bra mycket lättare och dessutom vågade jag trampa i bra mycket rejälare. Oerhört skönt sätt att rehaba!
Christer: Tack för toppentips! Körde intervallträning m
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:08Om man vill köpa en väst, vad ska man tänka på? Har inte prövat än, men har planer
Om man vill köpa en väst, vad ska man tänka på? Har inte prövat än, men har planer
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:17Anders: Jag kör genom vårt badhus, alltså jag får låna en där. Eftersom badhus ofta anordnar aktiviteter så brukar de sitta på ett lager. Så fråga dem om du kan få låna och känn efter innan du köper om detta är ett sätt för dig att träna. Jag tycker det ä
Anders: Jag kör genom vårt badhus, alltså jag får låna en där. Eftersom badhus ofta anordnar aktiviteter så brukar de sitta på ett lager. Så fråga dem om du kan få låna och känn efter innan du köper om detta är ett sätt för dig att träna. Jag tycker det ä