Quote from ellen olsson on 4 February 2009, 18:04Jag brukar göra det. Om jag skapar egna HTML-sidor använder jag emacs.
Jag brukar göra det. Om jag skapar egna HTML-sidor använder jag emacs.
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2009, 21:01Ja? Finns det nåt annat emacs menar du?
Ja? Finns det nåt annat emacs menar du?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:18Vissa påstår det även fungerar med Vi(m), jag tvivlar.
Vissa påstår det även fungerar med Vi(m), jag tvivlar.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:35Emacs och Vi? "You kids with your new-fangled technologies"
Det är EDLIN som gäller för hardcore editing!
Emacs och Vi? "You kids with your new-fangled technologies"
Det är EDLIN som gäller för hardcore editing!
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2009, 23:28edlin är ju pc-trams
Våga Vägra vi (fast ibland är man ju tvungen)
edlin är ju pc-trams
Våga Vägra vi (fast ibland är man ju tvungen)
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2009, 23:31på 80-talet blev jag tvungen att använda edlin ett tag innan vi fick igång micro-emax för pc.
Det är ganska likt ed har jag för mig...
på 80-talet blev jag tvungen att använda edlin ett tag innan vi fick igång micro-emax för pc.
Det är ganska likt ed har jag för mig...
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 00:10men är det inte bara att följa WC3-standarden? Vad jag vet så följer inte IE den.
/Med stor risk att jag blir påhoppad, men jag tar den! 🙂
men är det inte bara att följa WC3-standarden? Vad jag vet så följer inte IE den.
/Med stor risk att jag blir påhoppad, men jag tar den! 🙂
Quote from ellen olsson on 5 February 2009, 00:42M$ har aldrig följt någon standard. De brukar inte ens fixa sina egna "standarder".
M$ har aldrig följt någon standard. De brukar inte ens fixa sina egna "standarder".
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 01:17Åjo! MS har väl i varje fall varit konsekventa med sin Bluescreen Technology...
Åjo! MS har väl i varje fall varit konsekventa med sin Bluescreen Technology...
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 01:29Det är helt rätt! 🙂 Det händer tyvärr allt för ofta nu här hemma, så backuperna sker med snabbare intervall nu...
Det är helt rätt! 🙂 Det händer tyvärr allt för ofta nu här hemma, så backuperna sker med snabbare intervall nu...