Quote from Guest on 25 November 2010, 21:48Är det bara jag som får en yttepyttereklam på samma plats som gillaknappen sitter?
Det är helt okej med mig om reklamen är så liten att den knappt syns men för mig ser det mest ut som en (firefox?)bugg.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5
Är det bara jag som får en yttepyttereklam på samma plats som gillaknappen sitter?
Det är helt okej med mig om reklamen är så liten att den knappt syns men för mig ser det mest ut som en (firefox?)bugg.
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 21:58Kan väl tillägga att den inte alltid är där utan lite då och då. Inte så ofta.
Kan väl tillägga att den inte alltid är där utan lite då och då. Inte så ofta.
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 23:55Skojar du med oss nu?? 😀
Skojar du med oss nu?? 😀
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 00:17Nej, det gör hon inte, jag såg det där igår. Eller idag. Vet inte när det var och på vilken dator, men Chrome var det och antingen Win XP eller 7 ...
Nu ser jag det inte dock.
Nej, det gör hon inte, jag såg det där igår. Eller idag. Vet inte när det var och på vilken dator, men Chrome var det och antingen Win XP eller 7 ...
Nu ser jag det inte dock.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 00:21@Anna ??
Var det pizza- & vinkvällen du såg det 😉
@Anna ??
Var det pizza- & vinkvällen du såg det 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 00:25Nja alltså. Men äsch. (#) Idag blev det vin och chokladkaka. Och på det en bilfärd i snön upp för backen... 😉
Men nä, jag tror jag såg det mitt på dan. Eller äsch, jag vet inte, men det måste ju vara sant om AM och jag har sett det. (H)
Nja alltså. Men äsch. (#) Idag blev det vin och chokladkaka. Och på det en bilfärd i snön upp för backen... 😉
Men nä, jag tror jag såg det mitt på dan. Eller äsch, jag vet inte, men det måste ju vara sant om AM och jag har sett det. (H)
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 09:04Har hänt mig när jag tryckt på Chromes "tillbaka-knapp". Då har jag kommit till en grupp där gilla-knappen varit ovanligt livfull.
Har hänt mig när jag tryckt på Chromes "tillbaka-knapp". Då har jag kommit till en grupp där gilla-knappen varit ovanligt livfull.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 09:46Mycket skojar jag om men inte så allvarliga saker som Funbeats funktionalitet :).
Nej, gott folk. Detta är inte ett skämt från min sida. Det är helt och fullt allvar.
Bilden är rörlig kan jag tillägga. Jag tror det är en tiger (eller nåt annat pälsdjur
Mycket skojar jag om men inte så allvarliga saker som Funbeats funktionalitet :).
Nej, gott folk. Detta är inte ett skämt från min sida. Det är helt och fullt allvar.
Bilden är rörlig kan jag tillägga. Jag tror det är en tiger (eller nåt annat pälsdjur
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 09:59*irriterad på att jag inte ser tigern längre*
*irriterad på att jag inte ser tigern längre*
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 10:00He he. Det kommer väldigt mycket mer sällan nu. Håll ut!
He he. Det kommer väldigt mycket mer sällan nu. Håll ut!