Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 00:13Hm, nu ser jag ett mönster. Den dyker upp i samma tråd hela tiden.
Hm, nu ser jag ett mönster. Den dyker upp i samma tråd hela tiden.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 00:42Nu har jag sett det i FF på Mac också. I just den här tråden faktiskt... 😀
Nu har jag sett det i FF på Mac också. I just den här tråden faktiskt... 😀
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 00:45Är jag med i alla trådar detta händer?
(narcissism är det nya svarta)
Är jag med i alla trådar detta händer?
(narcissism är det nya svarta)
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 15:58Såg det för första gången på min dator idag. Vista och Firefox.
Eftersom jag jobbar som mjukvarutestare blev jag tvungen att analysera lite och försöka provocera fram det och jag har kommit fram till att det sker när jag går in i en tråd, använder browse
Såg det för första gången på min dator idag. Vista och Firefox.
Eftersom jag jobbar som mjukvarutestare blev jag tvungen att analysera lite och försöka provocera fram det och jag har kommit fram till att det sker när jag går in i en tråd, använder browse
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:01Kan ju tillägga att jag även på samma sätt lyckades få like-knappen att dyka upp i reklamfältet i headern. 😀
Kan ju tillägga att jag även på samma sätt lyckades få like-knappen att dyka upp i reklamfältet i headern. 😀
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:38Säg till om du blir arbetslös!
Säg till om du blir arbetslös!
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:42Tja, du kan ju alltid köpa in mina konsulttjänster annars. 😉
Tja, du kan ju alltid köpa in mina konsulttjänster annars. 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:44Det kan nog funka det med. 🙂
Det kan nog funka det med. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 20:08Jag har lyckats få till detta "feature" genom envetet användande av F5. Tog några försök dock.
Jag har lyckats få till detta "feature" genom envetet användande av F5. Tog några försök dock.