Quote from Guest on 17 September 2011, 23:56Reklambannern (som jag självklart förstår varför den finns) ligger som en rad och skymmer i texten när man läser på diskussioner. Det går inte att läsa det som står i högerkanten, jag får gissa tre fyra ord på varje rad. Illa illa... Gör om
Må gott på er
Reklambannern (som jag självklart förstår varför den finns) ligger som en rad och skymmer i texten när man läser på diskussioner. Det går inte att läsa det som står i högerkanten, jag får gissa tre fyra ord på varje rad. Illa illa... Gör om
Må gott på er
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 00:06Du kanske ska nämna Operativsystem, Browser och versioner - eftersom det fungerar absolut finfint här hos mig på Win7 med Chrome.
Du kanske ska nämna Operativsystem, Browser och versioner - eftersom det fungerar absolut finfint här hos mig på Win7 med Chrome.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 01:16Har sett det i vissa diskussioner. Men för det mesta ser allt ut som det ska för mig.
Har för mig att det berodde på att inläggen var för långa/hade för långa rader eller liknande?
Har sett det i vissa diskussioner. Men för det mesta ser allt ut som det ska för mig.
Har för mig att det berodde på att inläggen var för långa/hade för långa rader eller liknande?
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 08:54Problemet uppstår nog med klassikern för långa rader, dvs t.ex långa länkar som inte radbryts, då skjuter texten ut under utan där reklamen ligger.
Problemet uppstår nog med klassikern för långa rader, dvs t.ex långa länkar som inte radbryts, då skjuter texten ut under utan där reklamen ligger.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 09:33Enerverande iaf, i vissa diskussioner är det omöjligt att se vem som startat tråden och delar av problemställningen ... omöjligt att rulla texten upp och ner så att första innlägget inte skyms delvis av annonsen.
Kör IE just nu ...
Enerverande iaf, i vissa diskussioner är det omöjligt att se vem som startat tråden och delar av problemställningen ... omöjligt att rulla texten upp och ner så att första innlägget inte skyms delvis av annonsen.
Kör IE just nu ...
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 16:09Låter som ett fel som de flesta webläsare borde behandla rätt lika.
Eller är det i någon som denna layoutbugg inte uppträder när man har för långa rader?
Låter som ett fel som de flesta webläsare borde behandla rätt lika.
Eller är det i någon som denna layoutbugg inte uppträder när man har för långa rader?
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:22Personligen har jag aldrig sett det på nya FB, någon som kan länka till en diskussion där det sker så att vi kan testa?
Personligen har jag aldrig sett det på nya FB, någon som kan länka till en diskussion där det sker så att vi kan testa?
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:30Hmm, så fort jag hittar en av diskussionerna där det hände så!
Minns inte vilken det var.
Hmm, så fort jag hittar en av diskussionerna där det hände så!
Minns inte vilken det var.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:53blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Edit är här och redigerar för att göra tråd
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Edit är här och redigerar för att göra tråd
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:53Bra så?
Bra så?