Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatReklamjäveln
You need to log in to create posts and topics.

Reklambannern (som jag självklart förstår varför den finns) ligger som en rad och skymmer i texten när man läser på diskussioner. Det går inte att läsa det som står i högerkanten, jag får gissa tre fyra ord på varje rad. Illa illa... Gör om
Må gott på er

Du kanske ska nämna Operativsystem, Browser och versioner - eftersom det fungerar absolut finfint här hos mig på Win7 med Chrome.

Har sett det i vissa diskussioner. Men för det mesta ser allt ut som det ska för mig.

Har för mig att det berodde på att inläggen var för långa/hade för långa rader eller liknande?

Problemet uppstår nog med klassikern för långa rader, dvs t.ex långa länkar som inte radbryts, då skjuter texten ut under utan där reklamen ligger.

Enerverande iaf, i vissa diskussioner är det omöjligt att se vem som startat tråden och delar av problemställningen ... omöjligt att rulla texten upp och ner så att första innlägget inte skyms delvis av annonsen.
Kör IE just nu ...

Låter som ett fel som de flesta webläsare borde behandla rätt lika.
Eller är det i någon som denna layoutbugg inte uppträder när man har för långa rader?

Personligen har jag aldrig sett det på nya FB, någon som kan länka till en diskussion där det sker så att vi kan testa?

Hmm, så fort jag hittar en av diskussionerna där det hände så!
Minns inte vilken det var.

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

Edit är här och redigerar för att göra tråd

Bra så?