Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:55Nä, det här är inte alls bra. Nu ser jag inte vem som skrev inlägget, för det hamnar utanför skärmens synliga del. ;P
Nä, det här är inte alls bra. Nu ser jag inte vem som skrev inlägget, för det hamnar utanför skärmens synliga del. ;P
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:56Point taken, händer äver här. Ändrar dock inte det faktum att jag aldrig sett det förut, antar att det oftast är långa länkar som skapar problem? Det fixas lätt genom att man låter FunBeat per automatik göra om alla URL:s till mini-länkar, bör vara snabbt
Point taken, händer äver här. Ändrar dock inte det faktum att jag aldrig sett det förut, antar att det oftast är långa länkar som skapar problem? Det fixas lätt genom att man låter FunBeat per automatik göra om alla URL:s till mini-länkar, bör vara snabbt
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:56Skaffa större skärm (V)
Skaffa större skärm (V)
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:56Hmm, ja, så kan man ju också göra... (Skriva jättelånga ord själv för att visa hur det ser ut alltså.)
Hmm, ja, så kan man ju också göra... (Skriva jättelånga ord själv för att visa hur det ser ut alltså.)
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:57"Skaffa större skärm"... Jag har en större skärm. I garderoben. Det hjälper inte mig just nu! ;P
"Skaffa större skärm"... Jag har en större skärm. I garderoben. Det hjälper inte mig just nu! ;P
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:57Ja, det är i allmänhet långa länkar, i enstaka fall när någon skriver massor av utropstecken eller punkter för att uttrycka någonting.
Ja, det är i allmänhet långa länkar, i enstaka fall när någon skriver massor av utropstecken eller punkter för att uttrycka någonting.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:59Firefox ordnar det.
Firefox ordnar det.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 18:00Såg likadant ut i Firefox för mig.
Såg likadant ut i Firefox för mig.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 18:07Spelar ingen roll vilken browser det är eftersom man inte har talat om för den att den inte får öka bredden på kolumnen mer.
Spelar ingen roll vilken browser det är eftersom man inte har talat om för den att den inte får öka bredden på kolumnen mer.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 18:17@Fredrik
Jepp, jag tror också det är så.
@Fredrik
Jepp, jag tror också det är så.