Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 19:48Magnus, och för er andra med Firefox, Adblock! Works like a charm. 🙂
Magnus, och för er andra med Firefox, Adblock! Works like a charm. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 19:56(t+) tack
(t+) tack
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 19:57Då förlorar Olle intäkter och i slutändan får vi alla betala för att vara här.
Då förlorar Olle intäkter och i slutändan får vi alla betala för att vara här.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:01ja det vill vi ju inte, jag vill bara läsa av mina pass.
ja det vill vi ju inte, jag vill bara läsa av mina pass.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:03Man kan stoppa reklamen på en enskild sida där den gör att det inte fungerar iofs, utan att stoppa den för hela sajten för det.
Man kan stoppa reklamen på en enskild sida där den gör att det inte fungerar iofs, utan att stoppa den för hela sajten för det.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:04Förlorar inte Olle intäkter på den enskilda sidan?
Förlorar inte Olle intäkter på den enskilda sidan?
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:04Som Fredrik sa! (t+)
Som Fredrik sa! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:05Fast det bygger på antalet visningar också.
Fast det bygger på antalet visningar också.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:07Han förlorar nog ännu mer om de slutar använda sidan för att den inte fungerar för dem. Den enstaka page-viewen som registeringssidan ger betyder nog inte ett skit i det stora hela.
Jag har inte adblock på själv. Förutom de gånger reklamen strular eller
Han förlorar nog ännu mer om de slutar använda sidan för att den inte fungerar för dem. Den enstaka page-viewen som registeringssidan ger betyder nog inte ett skit i det stora hela.
Jag har inte adblock på själv. Förutom de gånger reklamen strular eller
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 22:43Kan vi inte få betala för att slippa liksom..
Kan vi inte få betala för att slippa liksom..