Quote from Guest on 25 May 2008, 16:47Idag sprang jag 60 min i ett sträck!! Tydligen blev det 9,7 km vilket jag har svårt att tro på men kartan tror jag stämmer här på funbeat...
Så jäkla lycklig!!! Jag kan om jag vill!!!! 😀
Var bara tvungen att säga det...haha...
Idag sprang jag 60 min i ett sträck!! Tydligen blev det 9,7 km vilket jag har svårt att tro på men kartan tror jag stämmer här på funbeat...
Så jäkla lycklig!!! Jag kan om jag vill!!!! 😀
Var bara tvungen att säga det...haha...
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 16:57Härligt, bra jobbat!
(t+)
Härligt, bra jobbat!
(t+)
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 17:00Grattis! Då bör du klara milen under timmen om du hittar någon lämplig tävling.
Grattis! Då bör du klara milen under timmen om du hittar någon lämplig tävling.
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 17:06Åååå!! Duktigt gjort av dig!!! 😀
Åååå!! Duktigt gjort av dig!!! 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 17:07Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 17:10Marie, vad roligt att höra, grattis!! Njut av känslan - den är underbar!!
Marie, vad roligt att höra, grattis!! Njut av känslan - den är underbar!!
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 17:42Där satt den! Visst är det skönt när man nu vet att man har distansen i kroppen och kommer att klara av det fler gånger.
Där satt den! Visst är det skönt när man nu vet att man har distansen i kroppen och kommer att klara av det fler gånger.
Quote from Håkan Öhling on 25 May 2008, 17:59Grattis - passa på och Njut! Men var ödmjuk - nästa gång kan du bli alldeles slut halvvägs...
Grattis - passa på och Njut! Men var ödmjuk - nästa gång kan du bli alldeles slut halvvägs...
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 18:03Grattis Marie 😀
Visst känns det bra? 🙂
Grattis Marie 😀
Visst känns det bra? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 18:11(t+)
(t+)