Quote from Guest on 20 December 2009, 16:58Söndag den 3 januari klockan 09.55 går startskottet för 55-årige radiojournalisten Valdemar Andersson som under 48 timmar ska springa så långt som möjligt för att försöka ta tillbaka sitt svenska och nordiska rekord i långdistanslöpning på löpband. Det nu
Söndag den 3 januari klockan 09.55 går startskottet för 55-årige radiojournalisten Valdemar Andersson som under 48 timmar ska springa så långt som möjligt för att försöka ta tillbaka sitt svenska och nordiska rekord i långdistanslöpning på löpband. Det nu
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 17:08Heja på, båda två!
Heja på, båda två!
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 02:13Jag vill också önska lycka till samtidigt som jag lider hemskt av tanken på att springa så länge på löpband. Kan ni inte be nån måla väggen framför er så ni kan titta på medan färgen torkar?
Jag vill också önska lycka till samtidigt som jag lider hemskt av tanken på att springa så länge på löpband. Kan ni inte be nån måla väggen framför er så ni kan titta på medan färgen torkar?
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:30Jag är djupt imponerad.
LYCKA TILL!
Jag är djupt imponerad.
LYCKA TILL!
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:43En utmaning värd namnet såväl fysiskt som psykiskt!
Lycka till!
En utmaning värd namnet såväl fysiskt som psykiskt!
Lycka till!
Quote from Bjarne Lewin on 21 December 2009, 16:46Lycka till 🙂
Lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 17:06Hej på Valdemar och Hasse. 🙂
Hej på Valdemar och Hasse. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 22:51Fantastiskt initiativ!
Jag önskar er innerligt LYCKA TILL och passar på att tacka för den inspiration ni sprider till oss andra.
Fantastiskt initiativ!
Jag önskar er innerligt LYCKA TILL och passar på att tacka för den inspiration ni sprider till oss andra.
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 23:24Här kanske man kan hitta ett svar till "Träna, varför då?" tråden?
🙂
Här kanske man kan hitta ett svar till "Träna, varför då?" tråden?
🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 01:5748h på ett band måste ju vara värre psykiskt påfrestande än en vecka på gatan. Är imponerad!
48h på ett band måste ju vara värre psykiskt påfrestande än en vecka på gatan. Är imponerad!