Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Nästa helg är det vildmarksmässa i Älvsjö. Jag tänkte åka dit på lördag (15/3) förmiddag och inspireras av Renata Chlumska som skall hålla föredrag. Någon/några härifrån som gör mig sällskap??

/Åsa

Den 15 september 2006 avslutade Renata sitt li

Renata är inte singel.

En prestation i sej

Jag ska på vildmarksmässan på fredagen. Hon föreläser inte då också?

Jag ska dit och se om mitt företag eventuellt kan bli Sveriges friskaste, eftersom vi är nominerade i en klass (V)

Jag ska dit någon av dagarna om jag får sällskap. Är tyvärr upptagen lördag och söndag förmiddag.

Jag var på en föreläsning med henne för ett tag sedan, mycket intressant! Det är en riktigt häftig prestation hon gjort, och man blir verkligen peppad! (t+)

Jag kommer gå på Renates föredrag på lördagen. Samt passa på att titta på kajakgrejor mm. Det vore trevligt med lite sällskap.
Hasse

Hej Åsa!
tack för trevligt sällskap på mässan, ser fram emot paddeltur när det blir varmare.
Hälsningar
Hasse

Jag lyssnade på en annan föreläsare på Korpens arrangemang bredvid Vildmarksmässan på fredagen: Annie Seel och jag känner mig faktiskt lite gnällig efter att ha hört hennes story. http://www.rallyprincess.com/index_2007.html

Hehee, Annie Seel är nog bland det tuffaste som går på 2 ben!!! Hon har en helt enorm viljestyrka 😀

12