Quote from Guest on 5 July 2013, 11:28Denna pump hyllas av många, framförallt av FP. David
Köpte själv en för ett år sedan och är inte riktigt kompis med medföljande ventilmunstycke, nr 4
BILD:http://www.fahrradhaus-richter.de/shop/bilder/produkte/gross/SKS-Rennkompressor-Standpumpe_b2.jpg
B
Denna pump hyllas av många, framförallt av FP. David
Köpte själv en för ett år sedan och är inte riktigt kompis med medföljande ventilmunstycke, nr 4
BILD:http://www.fahrradhaus-richter.de/shop/bilder/produkte/gross/SKS-Rennkompressor-Standpumpe_b2.jpg
B
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 11:38Jag köpte denna med munstycke 1. Kort sagt så blev jag helt kär. Den tar alla tre ventiltyperna "i samma hål", sluter tätt och fint samt du behöver inte bryta fingrarna för att hantera låset till munstycket.
Det är klart att man kan gå mer hardcore men f
Jag köpte denna med munstycke 1. Kort sagt så blev jag helt kär. Den tar alla tre ventiltyperna "i samma hål", sluter tätt och fint samt du behöver inte bryta fingrarna för att hantera låset till munstycket.
Det är klart att man kan gå mer hardcore men f
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 11:43Jag har en nr2 och det är klockrent..
Nr3 har jag, de få gånger jag använt, alltid haft problem med att få dit ordentligt.. det slutar med att munstycket "skjuter iväg" när jag står och pumpar eller så får någon annan person hålla fast det medans jag pum
Jag har en nr2 och det är klockrent..
Nr3 har jag, de få gånger jag använt, alltid haft problem med att få dit ordentligt.. det slutar med att munstycket "skjuter iväg" när jag står och pumpar eller så får någon annan person hålla fast det medans jag pum
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 12:23Nr 1.
Bästa pump jag någonsin testat. Aldrig några problem!
Nr 1.
Bästa pump jag någonsin testat. Aldrig några problem!
Quote from Johan Fylke on 5 July 2013, 14:15Har 2 st de funkar alltid felfritt
Har 2 st de funkar alltid felfritt
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 20:05Nr 1
Ibland måste jag rätta till en tvärgående sprint, annars helt suverän!
Nr 1
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 20:06Nr 1
Nr 1
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 20:16Nr 1.
Har fått 2st nya munstycken från CC pga. sprinten som gärna vill krypa ur och ett som inte tätade ordentligt runt ventilen.
(Har 2st pumpar)
Nr 1.
Har fått 2st nya munstycken från CC pga. sprinten som gärna vill krypa ur och ett som inte tätade ordentligt runt ventilen.
(Har 2st pumpar)
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 21:43Har nr 4, är kasst!
Har nr 4, är kasst!
Quote from Funbeat user on 6 July 2013, 17:09Har 1:an, fungerar för mig. Har bara använt presta iofs.
Har 1:an, fungerar för mig. Har bara använt presta iofs.