Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 13:36En Rennkompressor kommer att överleva 3:e världskriget utan en skråma, det är dom pumparna och kackerlackorna som blir kvar när allt annat är borta.
En Rennkompressor kommer att överleva 3:e världskriget utan en skråma, det är dom pumparna och kackerlackorna som blir kvar när allt annat är borta.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 08:49Jag hade nr 2 på min första pump. Pumpen gick sönder efter 2 år och nu har jag nr 1 på den nya. Nr 1 har varit lätt att ha a göra med. Jag behövde aldrig bilventilen på nr 2.
Jag hade nr 2 på min första pump. Pumpen gick sönder efter 2 år och nu har jag nr 1 på den nya. Nr 1 har varit lätt att ha a göra med. Jag behövde aldrig bilventilen på nr 2.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 22:19Just nr2 verkar vara den slang som säljs separat på de flesta ställena, har hittat den för 119kr
Just nr2 verkar vara den slang som säljs separat på de flesta ställena, har hittat den för 119kr
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 06:47Jag tror att XXL (i Sisjön/Göteborg) har nr 1 som säljs separat. Jag la inte priset på minnet.
Vad jag minns så fungerade nr 2 helt ok. Jag tror inte att jag skulle byta ut nr 2 mot nr 1 om inte det fanns andra problem.
Jag tror att XXL (i Sisjön/Göteborg) har nr 1 som säljs separat. Jag la inte priset på minnet.
Vad jag minns så fungerade nr 2 helt ok. Jag tror inte att jag skulle byta ut nr 2 mot nr 1 om inte det fanns andra problem.
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 11:05Så fort jag såg i den här tråden att XXL hade den för 299:- åkte jag direkt dit och köpte en. Det var med ventil nr 1.
Riktigt bra pump! Hade biltemas variant innan. Den upplevde jag hade snabbare pumpning, dvs mer volym i varje pumptag. Men det var allt
Så fort jag såg i den här tråden att XXL hade den för 299:- åkte jag direkt dit och köpte en. Det var med ventil nr 1.
Riktigt bra pump! Hade biltemas variant innan. Den upplevde jag hade snabbare pumpning, dvs mer volym i varje pumptag. Men det var allt
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 19:29Håll till godo Tomas 😉 å grattis till rätt ventil, det är 4 på XXLs hemsida.
XXL Barkarby hade i alla fall inga lösa delar 🙁
Dom skickar väll de sämsta så långt bort från Norge som möjligt (#)
Håll till godo Tomas 😉 å grattis till rätt ventil, det är 4 på XXLs hemsida.
XXL Barkarby hade i alla fall inga lösa delar 🙁
Dom skickar väll de sämsta så långt bort från Norge som möjligt (#)
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 20:21Kanske egentligen passar bättre någon annanstans, men eftersom det är relativt rennkompressorn så skriver jag här.
Funderar på en Lezyne Steel floor drive.
http://www.lezyne.com/en/products/floor-pumps/high-pressure#!steel-floor-drive
Någon som har erfar
Kanske egentligen passar bättre någon annanstans, men eftersom det är relativt rennkompressorn så skriver jag här.
Funderar på en Lezyne Steel floor drive.
http://www.lezyne.com/en/products/floor-pumps/high-pressure#!steel-floor-drive
Någon som har erfar
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 21:34XXL Barkarby, vad svamla jag om, BROMMA!
Var förbi för att köpa en annan sak, trot eller ej, det hängde en lös ventil nr:2 aldeless ensamt för 99kr å nu är pumpen såååå bra 🙂Per, snygg men dyr. Har aldrig hört något dåligt om Lezyne, bara bra!
Men det
XXL Barkarby, vad svamla jag om, BROMMA!
Var förbi för att köpa en annan sak, trot eller ej, det hängde en lös ventil nr:2 aldeless ensamt för 99kr å nu är pumpen såååå bra 🙂
Per, snygg men dyr. Har aldrig hört något dåligt om Lezyne, bara bra!
Men det
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 19:01> Per
Jag har haft exakt den pumptypen i en säsong nu och är supernöjd med den.
Eftersom min hoj har höga kolfiberfälgar kör jag med ventilförlängare.Munstycket på pumpen skruvar man fast över ventilen och sedan är det bara att pumpa på.
När trycket up
> Per
Jag har haft exakt den pumptypen i en säsong nu och är supernöjd med den.
Eftersom min hoj har höga kolfiberfälgar kör jag med ventilförlängare.
Munstycket på pumpen skruvar man fast över ventilen och sedan är det bara att pumpa på.
När trycket up
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 19:03Köpte den för övrigt på Cykelcity när de hade utförsäljning. Rena vrakpriset.
Köpte den för övrigt på Cykelcity när de hade utförsäljning. Rena vrakpriset.