Quote from Guest on 8 October 2008, 10:15Här är tråden där du flaggar för löparresor. Planerade på egen hand eller av andra.
Här är tråden där du flaggar för löparresor. Planerade på egen hand eller av andra.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 10:25RESA
Den 14 mars tänkte jag sticka till Paris för att springa Eco-Trail de Paris. Ett 80 km långt lopp (+1500 höjdmeter) som snirklar sig fram genom storstadsregionens skogar, för att nå vägs ände på Eiffeltornets 1:a våning.
BILD:http://www.traildepar
RESA
Den 14 mars tänkte jag sticka till Paris för att springa Eco-Trail de Paris. Ett 80 km långt lopp (+1500 höjdmeter) som snirklar sig fram genom storstadsregionens skogar, för att nå vägs ände på Eiffeltornets 1:a våning.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 10:27Hur coolt som helst Viktor (t+) Härligt initiativ, jag får lust att följa med bara för att hylla ditt engagemang!
Hur coolt som helst Viktor (t+) Härligt initiativ, jag får lust att följa med bara för att hylla ditt engagemang!
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 15:23ECO-TRAIL DE PARIS
Anders: häng med på en hyllningstrip
Jag är nu anmäld till loppet. 3 andra funbeatles har visat intresse. Mattias G, Peter Österberg och Sofie F. Samordnad flygbokning och hotellbokning kommer att ske i slutet av oktober.
Några fler
ECO-TRAIL DE PARIS
Anders: häng med på en hyllningstrip
Jag är nu anmäld till loppet. 3 andra funbeatles har visat intresse. Mattias G, Peter Österberg och Sofie F. Samordnad flygbokning och hotellbokning kommer att ske i slutet av oktober.
Några fler
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 16:15Gud vad jag önskar att jag orkade springa längre än de 10 km jag ligger på nu... Paris är ju fantastiskt och det måste va härligt att springa ett sånt lopp där. Ett framtida mål att sträva mot, helt klart.
Gud vad jag önskar att jag orkade springa längre än de 10 km jag ligger på nu... Paris är ju fantastiskt och det måste va härligt att springa ett sånt lopp där. Ett framtida mål att sträva mot, helt klart.