Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 08:51Var fan på tiden.. Sickna sega ena.
Var fan på tiden.. Sickna sega ena.
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 15:13Vad hände med dig nicklas? DNF!!
Vad hände med dig nicklas? DNF!!
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 21:12Min mage strulade på cykeln och fortsatte bråka på löpningen. Bröt efter ett varv, precis innan varvning. Men imorgon då j*vlar! 😉
Min mage strulade på cykeln och fortsatte bråka på löpningen. Bröt efter ett varv, precis innan varvning. Men imorgon då j*vlar! 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 23:11Lycka till
jag kommer står och mota biltrafiken åt dig på cyklingen 🙂
Lycka till
jag kommer står och mota biltrafiken åt dig på cyklingen 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 07:46Var det du som stod vid slussen på väg över mot gamla stan? Lite svårt att se, det gick ju så fort 😉
Var det du som stod vid slussen på väg över mot gamla stan? Lite svårt att se, det gick ju så fort 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 22:46jag stodd på slussen när du cyklat vänster upp för en liten backe och sen gick det utför mot gamlastan och in mot växlings området...trevligt att du kännde igen mig 🙂
jag stodd på slussen när du cyklat vänster upp för en liten backe och sen gick det utför mot gamlastan och in mot växlings området...trevligt att du kännde igen mig 🙂