Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 18:01Limmet ska lösa upp och smälta ihop neoprenet, inte skapa en fog av lim mellan neoprenlager.
Limmet ska lösa upp och smälta ihop neoprenet, inte skapa en fog av lim mellan neoprenlager.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 18:35Tack för alla svar! 😀
Så det påverkar inte funktionen så alltså?
Ska simma med den idag tänkte jag men det borde väl gå att använda sånt där neoprenlim så fort den har torkat upp?
Tack för alla svar! 😀
Så det påverkar inte funktionen så alltså?
Ska simma med den idag tänkte jag men det borde väl gå att använda sånt där neoprenlim så fort den har torkat upp?
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 20:46jag dök en gång i tiden i en våtdräkt som jag skurit upp o limmat ihop på flera ställen o tagit bort material för att få den tightare. Funkade utmärkt, så det borde funnka att simma i också. Men det är svårt att limma tunt material (1-3 mm) lättare att li
jag dök en gång i tiden i en våtdräkt som jag skurit upp o limmat ihop på flera ställen o tagit bort material för att få den tightare. Funkade utmärkt, så det borde funnka att simma i också. Men det är svårt att limma tunt material (1-3 mm) lättare att li
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:06Har limmat ett par våtdräkter med Liquisole (kostar 50-60:-), finns på clas ohlson,ica maxi osv. Funkar perfekt.
Har limmat ett par våtdräkter med Liquisole (kostar 50-60:-), finns på clas ohlson,ica maxi osv. Funkar perfekt.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 13:06Har gjort ett hack i min våtdräkt, i armänden så jag antog först att det inte skulle gå att limma ihop då det området är rätt utsatt för expansion (för att trä igenom handen) men det kan alltså fungera med neoprenlim? Måste prova, vore sweet isåfall.
Har gjort ett hack i min våtdräkt, i armänden så jag antog först att det inte skulle gå att limma ihop då det området är rätt utsatt för expansion (för att trä igenom handen) men det kan alltså fungera med neoprenlim? Måste prova, vore sweet isåfall.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 19:12Funkar säker bra!
Funkar säker bra!