Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRevolver Racing
You need to log in to create posts and topics.

Vilket hjul är det då frågan om?
http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getObject.asp?MenuId=MTkzNg&ObjTypeCode=FILE&type=FILE&id=NDkyNTc&LangId=1

Equinox heter gigantex egna hjul, 38mm heter RT038 och 50mm RT050

Sen kanske andra märken har godkända hjul som är gjorda av gigantex.
Frågan är om Revolver racing måste skicka in deras hjul på test bara för att det är ett "nytt" märke i form av klistermärken.

Tja, länken ovan ju egentligen inte billigare än Revolver Racing. Jag kör på ett par Revolverhjul och är sjukt nöjd. Jag tänkte så här:
Att köpa utan kvitto och garanti på svarta börsen är ju alltid lite billigare. Om man lägger på moms på svartabörsprise

Kalle - varför gör du dessa antaganden? VET du att du inte får kvitto och garanti från personen som står bakom produkterna på länken ovan?

Hej Kalle! Det är inte svart handel, har själv startat företag och kommer att ha resevdelar och av mig kommer du även att få kvitto:-) (tror att Johan också har eget).
Det enda som skiljer Johan från Revolver racing är priset och att revolver racing har e

Bry er inte.
Kalle försöker bara hitta på ursäkter till att han har betalt så mycket mer för hjulen.
Låt honom hållas.

Även jag har varit i kontakt med Johan, och har bekanta som handlat av honom. Det är inga skumma affärer han håller på med, och garantier finns - till och med en sympatisk kraschgaranti som tillåter dig att köpa ett nytt hjul för halva priset om du kvadda

Helt rätt, jag har gjort antaganden. Men jag utgick från det som faktiskt gick att läsa på länken. Det fanns inga som helst köpvilkor eller tal om kundsupport och krashgarantier efter köp att finna där. Om mina antaganden är felaktiga ber jag om ursäkt me

Man får ju berömma killarna bakom revolver racing för de har gjort ett bra jobb med hemsidan och jag förstår att folk handlar av dem.

Kalle, vi får väl hoppas att det inte blir någon mer krash för din del

Johan, är du nöjd med dina Edge?