Quote from Guest on 11 July 2009, 17:46Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 17:56Bumpelibump 😉
Bumpelibump 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 21:27I år håller vi tummarna för att Garys cykel ska hålla hela vägen 😉
I år håller vi tummarna för att Garys cykel ska hålla hela vägen 😉
Quote from Lena O on 13 July 2009, 01:00Sshhhhhhhh säg inte så ...
Nya skor lär det bli iallfall 😉 😉
Sshhhhhhhh säg inte så ...
Nya skor lär det bli iallfall 😉 😉
Quote from Zsuzsi Zsédely on 20 July 2009, 12:57Och jag hoppas att jag sitter på cykeln, så jag kommer inte till undsättning!
Men det ska gå bra ändå! Det ska bli sååå häftigt!
Och jag hoppas att jag sitter på cykeln, så jag kommer inte till undsättning!
Men det ska gå bra ändå! Det ska bli sååå häftigt!
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 08:35Jag ska cykla etapp 3 Gbg - Skövde, har inte cyklat såpass lågt innan utan ca 10 mil är det längsta. Något jag bör tänka på??
/Johanna
Jag ska cykla etapp 3 Gbg - Skövde, har inte cyklat såpass lågt innan utan ca 10 mil är det längsta. Något jag bör tänka på??
/Johanna
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 09:05Det är inte så stor skillnad på att cykla 10 mil och 15 mil, mer än att det senare tar längre tid. Har man en korrekt inställd cykel, inte får några problem (typ ont i nacken) eller blir fullständigt utmattad av 10 mil så klarar man nog 15 mil också.
De
Det är inte så stor skillnad på att cykla 10 mil och 15 mil, mer än att det senare tar längre tid. Har man en korrekt inställd cykel, inte får några problem (typ ont i nacken) eller blir fullständigt utmattad av 10 mil så klarar man nog 15 mil också.
De
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 10:35Tackar 🙂 känns skönt att höra. Bars har jag alltid med om jag går längre än 4 mil, jag verkar gå toom på energi fort... Ska bli spännande, gillar grejen. Kanske blir det alla etapper nästa år vem vet!!!
J
Tackar 🙂 känns skönt att höra. Bars har jag alltid med om jag går längre än 4 mil, jag verkar gå toom på energi fort... Ska bli spännande, gillar grejen. Kanske blir det alla etapper nästa år vem vet!!!
J
Quote from Torbjörn Ohlsson on 1 August 2009, 12:14Min vilja är också att köra denna sträcka! Kan man köpa tröjor på plats?
Min vilja är också att köra denna sträcka! Kan man köpa tröjor på plats?
Quote from Fredric Lagerström on 1 August 2009, 12:47Jag fick ett mail häromdan från Anders.Gronlund@zipper.se
Han skrev bla:"Jag har tittat över de beställningar av årets Ride Of Hope tröjan som ännu inte har betalats. Vi stänger i morgon ned leveranser via post av tröjan men de tröjor som finns kvar ko
Jag fick ett mail häromdan från Anders.Gronlund@zipper.se
Han skrev bla:
"Jag har tittat över de beställningar av årets Ride Of Hope tröjan som ännu inte har betalats. Vi stänger i morgon ned leveranser via post av tröjan men de tröjor som finns kvar ko