Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 15:19Gunnar håll tummarna hårdare Gary lyckades få punka fem sekunder innan start i Lund 🙂
Gunnar håll tummarna hårdare Gary lyckades få punka fem sekunder innan start i Lund 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 17:51Då har han väl förbrukat en del av årets oturskvot får vi hoppas.
Redigering: Apropå otur. Jag har blivit förkyld 🙁 Det blir ingen dag 3 för mig. Vi får se hur det blir med dag 4.
Då har han väl förbrukat en del av årets oturskvot får vi hoppas.
Redigering: Apropå otur. Jag har blivit förkyld 🙁 Det blir ingen dag 3 för mig. Vi får se hur det blir med dag 4.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 17:55Hmm jag pumpade hans däck innan start så han skyller på mig 🙂
Hmm jag pumpade hans däck innan start så han skyller på mig 🙂
Quote from Mats Johansson on 2 August 2009, 00:13Hur ser tidplanen ut för sträckan?
Gruppindelning?/J
Hur ser tidplanen ut för sträckan?
Gruppindelning?
/J
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 12:34Rutt
Göteborg – Lerum – Alingsås – Herrljunga – Falköping – Skövde (ca 160 km)
Start: Drottning Silvias barnsjukhus, Östra sjukhuset, Göteborg.
Bemannad mellan ca 09.00 – 09.30 av Hisingens CKDepå 1: Lilla torget, Alingsås. 46km
Bemannad mellan ca. 1
Rutt
Göteborg – Lerum – Alingsås – Herrljunga – Falköping – Skövde (ca 160 km)
Start: Drottning Silvias barnsjukhus, Östra sjukhuset, Göteborg.
Bemannad mellan ca 09.00 – 09.30 av Hisingens CK
Depå 1: Lilla torget, Alingsås. 46km
Bemannad mellan ca. 1
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 14:38Hoppas verkligen att ni har cyklat ifrån regnet....... för här i Göteborg är det INTE kul.
Cykla försiktigt
/ Markus
Hoppas verkligen att ni har cyklat ifrån regnet....... för här i Göteborg är det INTE kul.
Cykla försiktigt
/ Markus
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:32Kan berätta att vi mötte regnet en bit utanför Götet och sedan hade vi sällskap en bra bit !!! Men det gjorde inget för det var en underbar dag med underbara cyklister !!!
Kan berätta att vi mötte regnet en bit utanför Götet och sedan hade vi sällskap en bra bit !!! Men det gjorde inget för det var en underbar dag med underbara cyklister !!!
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 22:34Ifrån dagens Alingsås tidning om RoH.
http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=4606&sidnamn=ALINGS%C3%85S
Ifrån dagens Alingsås tidning om RoH.
http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=4606&sidnamn=ALINGS%C3%85S
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 14:50Nu finns det upplagt GPX-filer hur vi faktiskt körde. Med grusväg och allt !!!;)
Nu finns det upplagt GPX-filer hur vi faktiskt körde. Med grusväg och allt !!!;)