Quote from Guest on 25 June 2008, 21:47Gary, undertecknad, Silva, Jon-Erik och Billy (kontaktperson från BCF), alla medlemmar här på Funbeat, arrangerar den 9-17 augusti i år tillsammans med cykelklubbar runt om i Sverige en nio dagar och ca 125 mil lång cykelstafett genom Sverige. Du kan delt
Gary, undertecknad, Silva, Jon-Erik och Billy (kontaktperson från BCF), alla medlemmar här på Funbeat, arrangerar den 9-17 augusti i år tillsammans med cykelklubbar runt om i Sverige en nio dagar och ca 125 mil lång cykelstafett genom Sverige. Du kan delt
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 21:57Tjänstledighet och transport fixad. Jag hänger med den här dagen. Betyder väl att jag får stå över Mälaren runt i år, men det kan inte hjälpas.
Tjänstledighet och transport fixad. Jag hänger med den här dagen. Betyder väl att jag får stå över Mälaren runt i år, men det kan inte hjälpas.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 09:27Härligt Gunnar! 🙂 ... och vad är väl Mälaren runt jämfört med detta!!! 😀
Härligt Gunnar! 🙂 ... och vad är väl Mälaren runt jämfört med detta!!! 😀
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 20:59Jag tänker cykla från Skövde till Göteborg på söndagen. Har ni något bra tips på övernattning i Göteborg?
Jag tänker cykla från Skövde till Göteborg på söndagen. Har ni något bra tips på övernattning i Göteborg?
Quote from Lena O on 2 July 2008, 01:56Hej Gunnar,
Jag har inte en aning --- Jon-Erik har fixat den kvällen under R O H men jag vet inte vart det är, om det är hos HCK?
Linus??
Hej Gunnar,
Jag har inte en aning --- Jon-Erik har fixat den kvällen under R O H men jag vet inte vart det är, om det är hos HCK?
Linus??
Quote from Emma Sjöberg on 2 July 2008, 07:27Cykla från Skövde till Göteborg.. vi kör ju Göteborg - Skövde!
Cykla från Skövde till Göteborg.. vi kör ju Göteborg - Skövde!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 2 July 2008, 08:14Hej Gunnar.
HCK öppnar sina dörrar för RoH-cyklisterna.
Detta gäller även lygnarna, har jag hört! Den lokalen vet jag inte var den liger, men det tar vi reda på!
Återkommer! Ses snart igen!
Hej Gunnar.
HCK öppnar sina dörrar för RoH-cyklisterna.
Detta gäller även lygnarna, har jag hört! Den lokalen vet jag inte var den liger, men det tar vi reda på!
Återkommer! Ses snart igen!
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 08:42Tackar, låter bra.
>Cykla från Skövde till Göteborg.. vi kör ju Göteborg - Skövde!
Tänkte att det skulle vara klimatsmart att inte åka bil till starten. (Dessutom har jag ingen chaufför.)
Iofs har jag inte kollat upp hur det ser ut med tåg o sånt, men j
Tackar, låter bra.
>Cykla från Skövde till Göteborg.. vi kör ju Göteborg - Skövde!
Tänkte att det skulle vara klimatsmart att inte åka bil till starten. (Dessutom har jag ingen chaufför.)
Iofs har jag inte kollat upp hur det ser ut med tåg o sånt, men j
Quote from Emma Sjöberg on 2 July 2008, 09:15Aha.. då är jag med, trodde det var felskrivning..
Du får en guldstjärna för den klimatinställningen!!
Aha.. då är jag med, trodde det var felskrivning..
Du får en guldstjärna för den klimatinställningen!!
Quote from Fredric Lagerström on 5 July 2008, 09:38Jag funderar på att cykla den här etappen. Men måste man vara med i en cykelklubb för att vara med?
Jag funderar på att cykla den här etappen. Men måste man vara med i en cykelklubb för att vara med?