Quote from Lena O on 5 July 2008, 09:53Hej Aadu! Absolut ingen krav på att vara med en cykelklubb! 🙂
Hej Aadu! Absolut ingen krav på att vara med en cykelklubb! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 5 July 2008, 11:18Va bra! Jag har anmält mej nu. Passar fint för mej med jobb och så.
Tänker mej kanske att cykla hemmåt sedan via Hjo och Jönköping. Får jag ju köra lite på VRvägarna. 🙂Man kan övernatta i Skövde Cykelklubbs lokaler? Är det många anmälda
till den här s
Va bra! Jag har anmält mej nu. Passar fint för mej med jobb och så.
Tänker mej kanske att cykla hemmåt sedan via Hjo och Jönköping. Får jag ju köra lite på VRvägarna. 🙂
Man kan övernatta i Skövde Cykelklubbs lokaler? Är det många anmälda
till den här s
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:25Om man inte orkar/hinner cykla hela vägen från Göteborg till Skövde kan man ansluta i Alingsås eller Falköping.
# Alingsås - Lilla torget, 11 augusti: Ring 070-487 3944 på morgonen efter 09.00 för överenskommelse
# Falköping - Coops parkering, 11 augusti
Om man inte orkar/hinner cykla hela vägen från Göteborg till Skövde kan man ansluta i Alingsås eller Falköping.
# Alingsås - Lilla torget, 11 augusti: Ring 070-487 3944 på morgonen efter 09.00 för överenskommelse
# Falköping - Coops parkering, 11 augusti
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:26Ligger HCK-lokalen på Arvid Lindmansg. 25 i Göteborg?
Ligger HCK-lokalen på Arvid Lindmansg. 25 i Göteborg?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:24Precis, vi har ingen Agdagrupp må-fre så vill man ansluta i Alingsås eller Falköping så ringer man följebilen och får tips om när vi planerar passera depåerna i Alingsås och Falköping.
Behöver man övernattning så se till att kontakta Gary (073-776 8522),
Precis, vi har ingen Agdagrupp må-fre så vill man ansluta i Alingsås eller Falköping så ringer man följebilen och får tips om när vi planerar passera depåerna i Alingsås och Falköping.
Behöver man övernattning så se till att kontakta Gary (073-776 8522),
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 15:55bild:http://www.hisingensck.se/omklubben/bilder/klubblokal/klubblokal_stor.gif
Jag hade tydligen fattat rätt när det gäller adressen. Jag har pratat (mailat) med Gary.
Just nu säger SMHI att vi får uppehållsväder och medvind på måndag (t+)
bild:http://www.hisingensck.se/omklubben/bilder/klubblokal/klubblokal_stor.gif
Jag hade tydligen fattat rätt när det gäller adressen. Jag har pratat (mailat) med Gary.
Just nu säger SMHI att vi får uppehållsväder och medvind på måndag (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2008, 18:26Ja den prognosen trycker jag vi klubbar! Enl kvällstidningslöpen skall det vara nytt fint väder på gång. Jag har inte hunnit fördjupa mej i detta men det låter ju lovande!
Ja den prognosen trycker jag vi klubbar! Enl kvällstidningslöpen skall det vara nytt fint väder på gång. Jag har inte hunnit fördjupa mej i detta men det låter ju lovande!
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 20:18Jag vet inte hur ni har planerat att köra sista biten in till Skövde, men jag har ett förslag. Krokigt, backigt och en omväg, men vackert och så gott som bilfritt:
Jag vet inte hur ni har planerat att köra sista biten in till Skövde, men jag har ett förslag. Krokigt, backigt och en omväg, men vackert och så gott som bilfritt:
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 20:36Också tar man denna vägen från falköping till Varnhem så passera man Hornborgasjön med fantastisk utsikt över den vackra bygden. Ingen trafik att tala om o 70 väg.
Synd att man jobbar på måndag 🙁 .
Också tar man denna vägen från falköping till Varnhem så passera man Hornborgasjön med fantastisk utsikt över den vackra bygden. Ingen trafik att tala om o 70 väg.
Synd att man jobbar på måndag 🙁 .
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 00:20Håll utkik på hemsidan under fredagen, exakt vägbeskrivning är på väg.
Håll utkik på hemsidan under fredagen, exakt vägbeskrivning är på väg.