Quote from Guest on 10 July 2009, 19:02Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Quote from Lena O on 10 July 2009, 19:12Nu är den sista övernattning fixat!
Eftersom Scandic inte finns i Katrineholm bli det Pendeltåg till Nkpg där Scandic City vänta 5mins gång avstånd från stationen.
Dubblar rum, 500:- per rum, inkl. frukost
Nu är den sista övernattning fixat!
Eftersom Scandic inte finns i Katrineholm bli det Pendeltåg till Nkpg där Scandic City vänta 5mins gång avstånd från stationen.
Dubblar rum, 500:- per rum, inkl. frukost
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 21:13den träden var alldelles för långt ner, kom igen Lkp 🙂
börja bli lite nervous, kommer att bli min premier cycle lopp
den träden var alldelles för långt ner, kom igen Lkp 🙂
börja bli lite nervous, kommer att bli min premier cycle lopp
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 21:20etapp 6 hävdar sig bra faktiskt.
32 redan anmälda, förra året var det 10 så det är jättebra.Sedan när vi har garanterat solsken den dagen dyker det upp några till !!! 😉
etapp 6 hävdar sig bra faktiskt.
32 redan anmälda, förra året var det 10 så det är jättebra.
Sedan när vi har garanterat solsken den dagen dyker det upp några till !!! 😉
Quote from Lena O on 14 July 2009, 23:4410?? Var det inte mer.
Jag tror mycket hänger på vädret. Har vi tur bli det flera efteranmälningar också- fast jag gillar lite skitväder emellanåt ... så det bli sport av det 😉
10?? Var det inte mer.
Jag tror mycket hänger på vädret. Har vi tur bli det flera efteranmälningar också- fast jag gillar lite skitväder emellanåt ... så det bli sport av det 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 09:41Var inte så många från LKPG, sen hakade fler på i NRKPG... skitväder Gary, akta nya skorna 😉
Var inte så många från LKPG, sen hakade fler på i NRKPG... skitväder Gary, akta nya skorna 😉
Quote from Lena O on 16 July 2009, 05:13Jag kommer att ha 2par med mig 😉
Jag kommer att ha 2par med mig 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 13:06Gazzah - du kan få låna min blå gummistövlar så kanske jag kan hänga på i ditt tempo. Förutsatt att du fyller stövlarna med vatten...
Gazzah - du kan få låna min blå gummistövlar så kanske jag kan hänga på i ditt tempo. Förutsatt att du fyller stövlarna med vatten...
Quote from Lena O on 16 July 2009, 20:10Billy: Jag kommer inte att ta mina skor ur kartongen 🙂
Billy: Jag kommer inte att ta mina skor ur kartongen 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 13:31Nu har jag också anmält mig till denna etapp, det ska bli kul. Men det är inte utan att det känns lite nervöst. Anmälde mig till mellan-fartsgruppen. Nån som vet hur fördelningen mellan grupperna brukar se ut?
Och är det någon som ska tillbaka till Linkö
Nu har jag också anmält mig till denna etapp, det ska bli kul. Men det är inte utan att det känns lite nervöst. Anmälde mig till mellan-fartsgruppen. Nån som vet hur fördelningen mellan grupperna brukar se ut?
Och är det någon som ska tillbaka till Linkö