Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRide of Hope - Dag 6: Linköping - …
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom det bara är andra året så är det lite svårt att säga hur fördelningen blir, men vi ser garantera till att alla kommer med! Förra året blev det två grupper har jag för mig. Vi stannar ganska tätt så alla kommer ikapp. Vi får försöka att få bättre

Båt? nu är jag förvirrade, mer än vanligt ...måste titta på karta!

Blir lätt så när jag är i farten. Ut från Norrköping mot Arkösund, sen vägfärja över Bråviken mot Kvarsebo... sist körde vi ett gäng lite för fort, så några hann inte med o depån var på andra sidan så vi fick vänta in där. Blev lite knasigt

Det finns mer plats för Depå på norra sidan (och även en fik om kaffet är önskvärt) Bra att du tog upp detta Andrew. Ska ringa till färjan och förberedda om vår ankomst

Gäller väl bara kolla tidtabell och se till att utgå från Nrkpg därefter samt se till att alla vet vilken färja vi tar. Kan inte tänka mig att det är särskilt många bilar vid den tiden. Ligger dock i allas intresse att inte behöva vänta för mycket där då

Precis. Captain Haddock ville verkligen visa vem bestämde.

yes lyckades byta en dag så jag iallafall kan hänga på på en av sträckorna
hoppas vädret blir bra:-)
alltså att jag får slippa lite motvind för en gångs skull

Tusan vad kul att få träffa dig i morgon Kalle!! Vi kommer få en guldresa!!

Håller med, detta är bara såååå bra 🙂

Wow, vilken snygg cykelbränna jag har! 🙂
Tack för idag allihop, jag hade en väldigt trevlig resa hela vägen. Väldigt bra arrangerat och vädret kunde man ju verkligen inte klaga på!