Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 13:37Eftersom det bara är andra året så är det lite svårt att säga hur fördelningen blir, men vi ser garantera till att alla kommer med! Förra året blev det två grupper har jag för mig. Vi stannar ganska tätt så alla kommer ikapp. Vi får försöka att få bättre
Eftersom det bara är andra året så är det lite svårt att säga hur fördelningen blir, men vi ser garantera till att alla kommer med! Förra året blev det två grupper har jag för mig. Vi stannar ganska tätt så alla kommer ikapp. Vi får försöka att få bättre
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 15:44Båt? nu är jag förvirrade, mer än vanligt ...måste titta på karta!
Båt? nu är jag förvirrade, mer än vanligt ...måste titta på karta!
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 22:01Blir lätt så när jag är i farten. Ut från Norrköping mot Arkösund, sen vägfärja över Bråviken mot Kvarsebo... sist körde vi ett gäng lite för fort, så några hann inte med o depån var på andra sidan så vi fick vänta in där. Blev lite knasigt
Blir lätt så när jag är i farten. Ut från Norrköping mot Arkösund, sen vägfärja över Bråviken mot Kvarsebo... sist körde vi ett gäng lite för fort, så några hann inte med o depån var på andra sidan så vi fick vänta in där. Blev lite knasigt
Quote from Lena O on 29 July 2009, 12:17Det finns mer plats för Depå på norra sidan (och även en fik om kaffet är önskvärt) Bra att du tog upp detta Andrew. Ska ringa till färjan och förberedda om vår ankomst
Det finns mer plats för Depå på norra sidan (och även en fik om kaffet är önskvärt) Bra att du tog upp detta Andrew. Ska ringa till färjan och förberedda om vår ankomst
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 12:24Gäller väl bara kolla tidtabell och se till att utgå från Nrkpg därefter samt se till att alla vet vilken färja vi tar. Kan inte tänka mig att det är särskilt många bilar vid den tiden. Ligger dock i allas intresse att inte behöva vänta för mycket där då
Gäller väl bara kolla tidtabell och se till att utgå från Nrkpg därefter samt se till att alla vet vilken färja vi tar. Kan inte tänka mig att det är särskilt många bilar vid den tiden. Ligger dock i allas intresse att inte behöva vänta för mycket där då
Quote from Lena O on 29 July 2009, 12:25Precis. Captain Haddock ville verkligen visa vem bestämde.
Precis. Captain Haddock ville verkligen visa vem bestämde.
Quote from Charlotte Skoglund on 5 August 2009, 20:17yes lyckades byta en dag så jag iallafall kan hänga på på en av sträckorna
hoppas vädret blir bra:-)
alltså att jag får slippa lite motvind för en gångs skull
yes lyckades byta en dag så jag iallafall kan hänga på på en av sträckorna
hoppas vädret blir bra:-)
alltså att jag får slippa lite motvind för en gångs skull
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 21:53Tusan vad kul att få träffa dig i morgon Kalle!! Vi kommer få en guldresa!!
Tusan vad kul att få träffa dig i morgon Kalle!! Vi kommer få en guldresa!!
Quote from Lena O on 5 August 2009, 22:28Håller med, detta är bara såååå bra 🙂
Håller med, detta är bara såååå bra 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 18:52Wow, vilken snygg cykelbränna jag har! 🙂
Tack för idag allihop, jag hade en väldigt trevlig resa hela vägen. Väldigt bra arrangerat och vädret kunde man ju verkligen inte klaga på!
Wow, vilken snygg cykelbränna jag har! 🙂
Tack för idag allihop, jag hade en väldigt trevlig resa hela vägen. Väldigt bra arrangerat och vädret kunde man ju verkligen inte klaga på!