Quote from Lisa Bringhed on 19 August 2008, 11:38Andy fastnade på bild med ett samlat "face" inför dagens prövning 😉
http://www.lio.se/templates/NewsPage.aspx?id=44389
Andy fastnade på bild med ett samlat "face" inför dagens prövning 😉
http://www.lio.se/templates/NewsPage.aspx?id=44389
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 12:25Samlad vet jag inte. Ser ut som en snusande fågelholk iklädd en flugsvamp. Men mitt fina ställ från Cesenatico lyser upp lite
Samlad vet jag inte. Ser ut som en snusande fågelholk iklädd en flugsvamp. Men mitt fina ställ från Cesenatico lyser upp lite
Quote from Lisa Bringhed on 19 August 2008, 14:46Ha ha, jag kunde inte beskrivit det bättre än du... 😀
Ha ha, jag kunde inte beskrivit det bättre än du... 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:20Jag fastnade oxå....och min gula Scott!!
Jag fastnade oxå....och min gula Scott!!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:23Den snabbe "Gullefjun" var läcker!
Den snabbe "Gullefjun" var läcker!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:24...men jag är sugen på att byta ut den...
...men jag är sugen på att byta ut den...
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:28Mot en Schwinn förstås!
Mot en Schwinn förstås!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:31Ingen fundering på det ännu, men den såg läcker ut...får googla runt lite. Var köpte du din?
Ingen fundering på det ännu, men den såg läcker ut...får googla runt lite. Var köpte du din?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:38Var i USA i våras på Performance Bikes. Men jag kan för lite om cyklar för att egentligen uttala mig om den är bra eller dålig. Det sitter Shimano 105 på vilket jag förstått är OK för en nybörjare. För mig var det ett rejält lyft eftersom min gamla var en
Var i USA i våras på Performance Bikes. Men jag kan för lite om cyklar för att egentligen uttala mig om den är bra eller dålig. Det sitter Shimano 105 på vilket jag förstått är OK för en nybörjare. För mig var det ett rejält lyft eftersom min gamla var en
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:42Jag har 105 på min Scott och det fungerar ok.
Jag har 105 på min Scott och det fungerar ok.