Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRide of Hope - Dag 9: Uppsala-Sto …
You need to log in to create posts and topics.

12

Gary, undertecknad, Silva, Jon-Erik och Billy (kontaktperson från BCF), alla medlemmar här på Funbeat, arrangerar den 9-17 augusti i år tillsammans med cykelklubbar runt om i Sverige en nio dagar och ca 125 mil lång cykelstafett genom Sverige. Du kan delt

Yes, anmält mig idag. Det blir minst denna etapp och några till men hoppas ha kapacitet i Augusti att köra hela loppet.
Det skulle vara kul att se om man klarar av det.

Extra kul är att denna etapp går mellan två städer som jag rest mellan många många gå

Härligt Jonas,
Avslutningsdagen kommer att bli riktigt skoj och lite vemodigt kan jag tänka mig 🙂

Vilken dröm att få köra alla etapper!! Hur ska jag lägga fram det för familjen?!?

Pia: Det är vem du är ... skulle de motsätta dig motsätta de altt du stå för 😉

Pia, du kan ju alltid försöka med att vad jag förstår så går anmälningsavgiften oavkortat till Barncancerfonden. Dvs det som normalt försvinner till "stödjande" parter verkar nu inte vara så.
Jag fick ett tackmail från Barncancerfonden på hela anmälningsa

Inser ju lite hastigt här att det inte bara är familjen som ska övertalas utan arbetsgivaren oxå. Ibland är det inte bra att vara lärare eftersom man inte väljer semester själv - men NÅN mer dag än bara Linköping-Nyköping borde väl gå...Jag skulle tycka d

Helt riktigt Pia ... sedan känns det lite som en förlängning av det du gör idag ... du hjälpa barn som inte har det lätt ... Finns det någon rektor jag kan prata med ... Stenberg eller någon 😉

😀

Då var även jag anmäld till sista etappen. Är det någon som vet om det är relativt problemfritt att ta med sig en cykel på tåget Stockholm-Uppsala på morgonen?

12