Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 10:11Hej!
Vad jag hört står det i turlista info om vilka tåg man får ta med cykel. Men är det SJ så är de svåra. Jag har packat cykeln i väska inför resa till Örebro i kväll, eftersom man får ta med så mycket bagage man orkar bära, men inte cykel. Känns rätt
Hej!
Vad jag hört står det i turlista info om vilka tåg man får ta med cykel. Men är det SJ så är de svåra. Jag har packat cykeln i väska inför resa till Örebro i kväll, eftersom man får ta med så mycket bagage man orkar bära, men inte cykel. Känns rätt
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 10:33Tips: Ta cykeln i cykelväska och låt följebilen ta väskan tillbaka till Stockholm. 🙂
Tips: Ta cykeln i cykelväska och låt följebilen ta väskan tillbaka till Stockholm. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 10:39Kan räcka med "påsar" till hjul och ram. Kan vara enklare att få med cykeln på en buss annars om det finns några turer som passar. Ring då bolaget först för att vara säker.
Kan räcka med "påsar" till hjul och ram. Kan vara enklare att få med cykeln på en buss annars om det finns några turer som passar. Ring då bolaget först för att vara säker.
Quote from Camilla Maunu on 13 August 2008, 18:26Jag är riktigt sugen på att köra sträckan mellan uppsala och stockholm. Någon som ska göra det och har lyckats fixa skjuts där en plats finns kvar?
Jag är riktigt sugen på att köra sträckan mellan uppsala och stockholm. Någon som ska göra det och har lyckats fixa skjuts där en plats finns kvar?
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 16:27Pendeltåg till Märsta, sedan cykel till Uppsala.
Pendeltåg till Märsta, sedan cykel till Uppsala.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 16:28Fick just höra att det är golftävling modell större på Arlanda Golf i morgon. Men vi hinner nog passera INNAN vägarna blir tilltäppta.
Fick just höra att det är golftävling modell större på Arlanda Golf i morgon. Men vi hinner nog passera INNAN vägarna blir tilltäppta.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 21:59Lite bilder här: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2225403
Lite bilder här: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2225403