Quote from Guest on 31 January 2012, 05:15Hej! Jag är attans sugen på att delta i någon eller några etapper i RoH i år. Hela idén tilltalar mig väldigt mycket och för en tjockis som mig innehåller det en liten utmaning också. MEN... nu har jag grubblat lite och tänkte att någon här kanske kan sva
Hej! Jag är attans sugen på att delta i någon eller några etapper i RoH i år. Hela idén tilltalar mig väldigt mycket och för en tjockis som mig innehåller det en liten utmaning också. MEN... nu har jag grubblat lite och tänkte att någon här kanske kan sva
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 05:25http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2621
Gå med i gruppen Team Hope, där är det fler i samma situation som dig.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2621
Gå med i gruppen Team Hope, där är det fler i samma situation som dig.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 08:241. ) Min tanke är att cykla mig hem (bor i Skövde), men hur tar jag mig till starten med cykel (tåg tillåter ju inte cyklar)? Kan man ta cykelväska på tåget eller hur gör man?
Ja.
2. ) Det står att följebilarna tar ens packning från start till mål, har
1. ) Min tanke är att cykla mig hem (bor i Skövde), men hur tar jag mig till starten med cykel (tåg tillåter ju inte cyklar)? Kan man ta cykelväska på tåget eller hur gör man?
Ja.
2. ) Det står att följebilarna tar ens packning från start till mål, har
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:09Ett annat alternativ är väl att cykla tillbaka.
Ett annat alternativ är väl att cykla tillbaka.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:29Det beror på vilket tågbolag du åker med. Öresundstågen kan du ta med cykeln på i alla fall. Jag är lite osäker på Västtågen men om det inte går är ett alternativ Tågabs tåg Skövde-Göteborg.
Det beror på vilket tågbolag du åker med. Öresundstågen kan du ta med cykeln på i alla fall. Jag är lite osäker på Västtågen men om det inte går är ett alternativ Tågabs tåg Skövde-Göteborg.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 12:12Enklast är väl att frakta cykeln i en sopsäck och slänga den på startorten. Du får ta med dig hur mycket packning du vill på tågen men inte en monterad cykel. Ta av framhjul, vinkla styret. Packa i sopsäckar och packmaterial. Eller gå in till din LBS och
Enklast är väl att frakta cykeln i en sopsäck och slänga den på startorten. Du får ta med dig hur mycket packning du vill på tågen men inte en monterad cykel. Ta av framhjul, vinkla styret. Packa i sopsäckar och packmaterial. Eller gå in till din LBS och
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 02:22Tackar för svaren, gör mig lite tryggare. 🙂
Cykla åt båda hållen känns inte aktuellt, speciellt eftersom jag behöver ta ledigt för att hänga på.
Kollade på en enkel med vad som verkar vara en vettig väska på Chainreactioncycles... 700kr ish är en hante
Tackar för svaren, gör mig lite tryggare. 🙂
Cykla åt båda hållen känns inte aktuellt, speciellt eftersom jag behöver ta ledigt för att hänga på.
Kollade på en enkel med vad som verkar vara en vettig väska på Chainreactioncycles... 700kr ish är en hante
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 06:27Jag fraktade en racer för ett tag sedan. Gick till en cykelhandlare och fick en stor cykelkartong. Monterade av styre, vinklade styre så att allt gick ner. Sedan så ställde jag kartongen på en ölpirra (som man får om man köper flera flak öl på t ex finlan
Jag fraktade en racer för ett tag sedan. Gick till en cykelhandlare och fick en stor cykelkartong. Monterade av styre, vinklade styre så att allt gick ner. Sedan så ställde jag kartongen på en ölpirra (som man får om man köper flera flak öl på t ex finlan
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 12:11Hittade en annan lösning som alternativ och som var mycket billigare. Swebuss Express tar 3-400kr för Skövde-Lund och dom borde ju garanterat ha plats för den.
Hittade en annan lösning som alternativ och som var mycket billigare. Swebuss Express tar 3-400kr för Skövde-Lund och dom borde ju garanterat ha plats för den.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 13:37Man får ta med sig så mycket bagage som man kan bära, som det står i normalvillkoren. Inte så mycket som man vill.
Man får ta med sig så mycket bagage som man kan bära, som det står i normalvillkoren. Inte så mycket som man vill.