Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 13:43Hehe, otur för dom eftersom jag kan bära ganska mycket 😀 En cykel väger ju dessutom nästan inget.
Hehe, otur för dom eftersom jag kan bära ganska mycket 😀 En cykel väger ju dessutom nästan inget.
Quote from Camilla Maunu on 1 February 2012, 14:09Jag är tveksam till om du får ta med dig en cykel på Swebus express. Jag testade en gång att med mig en tom cykelkartong ifall dom skulle protestera. Och jag lyckades smussla in den i bagageutrymmet själv. Men när jag skulle lasta av den så såg chaffisen
Jag är tveksam till om du får ta med dig en cykel på Swebus express. Jag testade en gång att med mig en tom cykelkartong ifall dom skulle protestera. Och jag lyckades smussla in den i bagageutrymmet själv. Men när jag skulle lasta av den så såg chaffisen
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 17:28Jag kollade Swebus när jag skulle hem från Göteborg förra året och de tillåter inte att man tar med sig cyklar som bagage (för stort bagage).
Jag kollade Swebus när jag skulle hem från Göteborg förra året och de tillåter inte att man tar med sig cyklar som bagage (för stort bagage).
Quote from ellen olsson on 7 February 2012, 18:02Även när det gäller Swebus så funkar det om man har en cykeltransportväska.
Även när det gäller Swebus så funkar det om man har en cykeltransportväska.
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 18:04www.swebus.se
Frågor inför resan
Kan jag ta med cykel på bussen?
Nej, cyklar tillåts inte som bagage eller gods.
http://www.swebus.se
Frågor inför resan
Kan jag ta med cykel på bussen?
Nej, cyklar tillåts inte som bagage eller gods.
Quote from ellen olsson on 7 February 2012, 18:04En stor väska är tillåtet. 🙂
En stor väska är tillåtet. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 18:53Men en stor väska löser väl inte TS problem?
Men en stor väska löser väl inte TS problem?
Quote from ellen olsson on 7 February 2012, 20:01Jaså?
Jaså?
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 20:28Ah, tankevurpa. Läste ursprungsfrågan igen.. det är måååååååååndag 😉
Ah, tankevurpa. Läste ursprungsfrågan igen.. det är måååååååååndag 😉