Quote from Guest on 18 August 2009, 18:55Ride of Hope är över för i år. Än en gång kan vi kontstatera att intresset var stort, både bland deltagare och media. Antalet deltagare ökade med 157 % från 240 till 623!
Tanken med Ride of Hope är att vi tillsammans vill skapa ett bra lopp med många hä
Ride of Hope är över för i år. Än en gång kan vi kontstatera att intresset var stort, både bland deltagare och media. Antalet deltagare ökade med 157 % från 240 till 623!
Tanken med Ride of Hope är att vi tillsammans vill skapa ett bra lopp med många hä
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 19:05Hej Billy!
Här kommer några förslag att starta med:
1/ Samling och gemensam cykling sista milen till varje etappmål. Kanske en högtalarbil främst som spelar lite trevlig musik som sedan vid etappmålet berättar för "folket"vad vi sysslar med och varför.
2
Hej Billy!
Här kommer några förslag att starta med:
1/ Samling och gemensam cykling sista milen till varje etappmål. Kanske en högtalarbil främst som spelar lite trevlig musik som sedan vid etappmålet berättar för "folket"vad vi sysslar med och varför.
2
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 20:41"Långsamma" gruppen mellan Skövde och Örebro funkade extremt bra. Avspänt och trevligt, verkade som vi lyckades känna av varandras kapacitet, och dessutom lyckades vi hålla fred med samtliga bilister.
Örebrocyklisternas guidning var ett bra inslag.
"Långsamma" gruppen mellan Skövde och Örebro funkade extremt bra. Avspänt och trevligt, verkade som vi lyckades känna av varandras kapacitet, och dessutom lyckades vi hålla fred med samtliga bilister.
Örebrocyklisternas guidning var ett bra inslag.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 20:56kanske fundera på att ta efter mera av det engelska stuket från London Marathon och London 2 Brighton dvs deltagarna kör med sponsorer modell jag kör Ride of Hope och du ställer upp med 10 kr milen 100 kr milen 1 kr milen vad den nu kan vara för summor s
kanske fundera på att ta efter mera av det engelska stuket från London Marathon och London 2 Brighton dvs deltagarna kör med sponsorer modell jag kör Ride of Hope och du ställer upp med 10 kr milen 100 kr milen 1 kr milen vad den nu kan vara för summor s
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:11Jag cyklade Västerås till depån i Sala, sen vände jag hemåt igen. Trevligt vid starten och lika trevlig cykling i lugna gruppen som höll lite högre tempo än riktlinjen men inte förfort för någon ändå, kan bara ge ros för den sträcka med start och depå so
Jag cyklade Västerås till depån i Sala, sen vände jag hemåt igen. Trevligt vid starten och lika trevlig cykling i lugna gruppen som höll lite högre tempo än riktlinjen men inte förfort för någon ändå, kan bara ge ros för den sträcka med start och depå so
Quote from Lena O on 18 August 2009, 21:59Leif: Min idé med loppet var att just komma bort från den typen av tanken.
När jag körde VR2003 mitt under pågående cancerbehandlingen till förmån för Cancerfonden var det på gränsen att folk inte ställde upp med att sponsra mitt försök runt sjön med moti
Leif: Min idé med loppet var att just komma bort från den typen av tanken.
När jag körde VR2003 mitt under pågående cancerbehandlingen till förmån för Cancerfonden var det på gränsen att folk inte ställde upp med att sponsra mitt försök runt sjön med moti
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 08:44En del har varit inne på det tidigare i sina inlägg, men jag tycker att man kunde gjort lite mer av både starten och målgången. Kanske haft en speaker som dels berättade för "folket" om vad är som sker och varför, och dels hälsade oss cyklister välkomna t
En del har varit inne på det tidigare i sina inlägg, men jag tycker att man kunde gjort lite mer av både starten och målgången. Kanske haft en speaker som dels berättade för "folket" om vad är som sker och varför, och dels hälsade oss cyklister välkomna t
Quote from Lena O on 19 August 2009, 08:51Magnus: Så hade vi det första året, mycket tack vara att Linus lade ner mycket manuellt arbeta. Något som jag vill gärna ha med är att kunna sponsra cyklisterna direkt online, så det bli något av en inbördestävling.
Där kunde man se genom färgskildring på
Magnus: Så hade vi det första året, mycket tack vara att Linus lade ner mycket manuellt arbeta. Något som jag vill gärna ha med är att kunna sponsra cyklisterna direkt online, så det bli något av en inbördestävling.
Där kunde man se genom färgskildring på
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 18:48Nästa år hoppas jag att vi har dubbelt så många deltagare!
Men, redan i år tyckte jag det var för stora grupper på vissa etapper. Kommer man upp i 30-40 personer i en grupp så blir det svårt av många anledningar. En anledning är att man tar upp vädligt m
Nästa år hoppas jag att vi har dubbelt så många deltagare!
Men, redan i år tyckte jag det var för stora grupper på vissa etapper. Kommer man upp i 30-40 personer i en grupp så blir det svårt av många anledningar. En anledning är att man tar upp vädligt m
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 20:17Helt klart mindre grupper. Vi får bla. ordna med fler ledare.
Helt klart mindre grupper. Vi får bla. ordna med fler ledare.