Quote from Guest on 23 August 2011, 17:24Är det några fler som vill cykla Tjejvättern sub 5, med ett rullsnitt på 23-24 och paus i alla depåer?
Är det några fler som vill cykla Tjejvättern sub 5, med ett rullsnitt på 23-24 och paus i alla depåer?
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 17:34Tanken har gnagt i mitt huvud sen jag läste om gruppen på halvvättern. Har inte bestäm tmig helt och hållet, återkommer.
Tanken har gnagt i mitt huvud sen jag läste om gruppen på halvvättern. Har inte bestäm tmig helt och hållet, återkommer.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:29Låter intressant måste jag säga. Ska fundera lite mer på det och återkommer. Ska ev. köra halvvättern på sönd så kanske blir lite tufft. Men vore ju roligt att cykla för en god sak.
Låter intressant måste jag säga. Ska fundera lite mer på det och återkommer. Ska ev. köra halvvättern på sönd så kanske blir lite tufft. Men vore ju roligt att cykla för en god sak.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:32Halvvättern med RoH finns ju redan.
Halvvättern med RoH finns ju redan.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 09:14Har sett det men har redan bestämt med några arbetskollegor att vi ska köra ihop. Dom var osäkra på om dom kunde anmäla sig denna månaden så jag vill vänta in dem. Helst vill jag anmäla mig nu till halvättern för att få en tidig start men bara acceptera a
Har sett det men har redan bestämt med några arbetskollegor att vi ska köra ihop. Dom var osäkra på om dom kunde anmäla sig denna månaden så jag vill vänta in dem. Helst vill jag anmäla mig nu till halvättern för att få en tidig start men bara acceptera a
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:47Så, nu har jag bestämt mig. Jag är med!
Så, nu har jag bestämt mig. Jag är med!
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:55Najs Camilla! (t+)
Najs Camilla! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:57Alltså, behöver vi vara 15 stycken också? Som sub 3-gruppen menar jag.
Alltså, behöver vi vara 15 stycken också? Som sub 3-gruppen menar jag.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 00:02Nä, det är ju bara om man vill förboka platser innan resten släpps.
Nä, det är ju bara om man vill förboka platser innan resten släpps.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:04*bump*
Vi tänkte cykla med ett rullsnitt på 23-24 km/tim och stanna i alla depåer. Beräknad tidsåtgång ca 4.30-4:45. Självklart stannar vi och hjälps åt med att laga punka om det behövs. Racer eller hybrid spelar ingen roll.
Det viktigaste är inte farte
*bump*
Vi tänkte cykla med ett rullsnitt på 23-24 km/tim och stanna i alla depåer. Beräknad tidsåtgång ca 4.30-4:45. Självklart stannar vi och hjälps åt med att laga punka om det behövs. Racer eller hybrid spelar ingen roll.
Det viktigaste är inte farte