Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 21:11Maria, inte kul att höra. Hoppas att det ordnar till sig för dig och knät.
Maria, inte kul att höra. Hoppas att det ordnar till sig för dig och knät.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 08:55Nej fy vad illa. Har du någon plan/prognos för hur det ska läka?
Nej fy vad illa. Har du någon plan/prognos för hur det ska läka?
Quote from Lena O on 21 November 2011, 09:27Hur många är ni som ska trampa Sub5?
Kan ni inte dra igång en namninsamling här? 🙂
Hur många är ni som ska trampa Sub5?
Kan ni inte dra igång en namninsamling här? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 10:37Tack snälla flickorna. 🙂
Lingling: Njae, jag tänkte börja med att skaffa mig en plan idag typ.
Pia: Simma går bra, fast helst inte bröstsim. (Fast just igår gick det inte alls.)
Tack snälla flickorna. 🙂
Lingling: Njae, jag tänkte börja med att skaffa mig en plan idag typ.
Pia: Simma går bra, fast helst inte bröstsim. (Fast just igår gick det inte alls.)
Quote from Funbeat user on 26 December 2011, 16:53Vad hände med det här? Jag anmälde mitt intresse nånstans i höstas och sen har jag inte hört/sett/läst någon mer info. När jag går in på anmälan via länken säger den att det inte finns någon grupp med det anmälningsnumret?
Nån som vet?
Vad hände med det här? Jag anmälde mitt intresse nånstans i höstas och sen har jag inte hört/sett/läst någon mer info. När jag går in på anmälan via länken säger den att det inte finns någon grupp med det anmälningsnumret?
Nån som vet?
Quote from Lena O on 27 December 2011, 08:26Det var märkligt, Jag testade den nu och den funkar, däremot har ingen av er anmält sig till gruppen ännu ... vad vänta ni på? 😉
Det var märkligt, Jag testade den nu och den funkar, däremot har ingen av er anmält sig till gruppen ännu ... vad vänta ni på? 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 08:27ooopps ... ?
ooopps ... ?
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 16:04Ähm, skoskav (#) ?
Ähm, skoskav (#) ?
Quote from Lena O on 27 December 2011, 21:12det har jag också ... i plånboken 😉
det har jag också ... i plånboken 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 23:19Så där, nu är jag med och har gjort rätt för mig. Avgiften höjs från 16/3.
Så där, nu är jag med och har gjort rätt för mig. Avgiften höjs från 16/3.