Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 16:24Du har troligtvis större nytta av ett riktigt bra "träningsverktyg" då.
POLAR Pro Trainer
Du har troligtvis större nytta av ett riktigt bra "träningsverktyg" då.
POLAR Pro Trainer
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:48Köte en Garmin Forerunner 305 häromdan till mina löparturer och märkte att det även finns kadensmätare till dessa, dessutom bra sådana...
Telefon och ipod (nike+) funkar sådär enligt min uppfattning...
Köte en Garmin Forerunner 305 häromdan till mina löparturer och märkte att det även finns kadensmätare till dessa, dessutom bra sådana...
Telefon och ipod (nike+) funkar sådär enligt min uppfattning...
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 20:02Håkan L: Holder med deg. Det er topp med alt nytt av "dingser". Sykler selv med en Garmin 705, sev om jeg er født og oppvokset på stedet, og kjenner hver en liten krok i 10 mil radius. Noe av "gemet" er å logge treningen på Garmin conect, og sammenligne
Håkan L: Holder med deg. Det er topp med alt nytt av "dingser". Sykler selv med en Garmin 705, sev om jeg er født og oppvokset på stedet, og kjenner hver en liten krok i 10 mil radius. Noe av "gemet" er å logge treningen på Garmin conect, og sammenligne
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 15:02Finns det någon GPS med kartfunktion och pulsmätare som funkar riktigt bra att springa med också?
Jag vill ha något som passar både för cykel och för löpning (är kanske lite prylgalen, men vill gärna hålla mig till att köpa en pryl istället för två....)
Finns det någon GPS med kartfunktion och pulsmätare som funkar riktigt bra att springa med också?
Jag vill ha något som passar både för cykel och för löpning (är kanske lite prylgalen, men vill gärna hålla mig till att köpa en pryl istället för två....)
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 19:20Edge705 funkar alldeles utmärkt. Har jag vätskebälte, så passar den i en av flaskfacken. Haj jag det inte, så får den plats i de flesta av mina löparbyxor. Funkar också om man ska köra bil till en helt ny adress...
Edge705 funkar alldeles utmärkt. Har jag vätskebälte, så passar den i en av flaskfacken. Haj jag det inte, så får den plats i de flesta av mina löparbyxor. Funkar också om man ska köra bil till en helt ny adress...