Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 15:26Nisse Mandus : Du stiller i en egen klasse med hensyn til ikke fryse på fingrene.
Jeg kan ikke holde i et bilratt på høst og våren uten å få "likfingere"
På ski har jeg 3 lag med fingervotter på. Og folk fråger om jeg skal til Norpolen.
På Mtb sykkle
Nisse Mandus : Du stiller i en egen klasse med hensyn til ikke fryse på fingrene.
Jeg kan ikke holde i et bilratt på høst og våren uten å få "likfingere"
På ski har jeg 3 lag med fingervotter på. Og folk fråger om jeg skal til Norpolen.
På Mtb sykkle
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 21:38Har jag missat något angående just "japansk" neopren? Lite kul att man framhäver det japanska i reklamtexten för en handske, utan att förklara vad som är special special. Kanske att man ska tänka lite samuraj liksom. Man greppar svärdet (cykeln) med ett f
Har jag missat något angående just "japansk" neopren? Lite kul att man framhäver det japanska i reklamtexten för en handske, utan att förklara vad som är special special. Kanske att man ska tänka lite samuraj liksom. Man greppar svärdet (cykeln) med ett f
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 22:12Vet du vad Google är och har du dykt och använt neopren ??
Vi föreslår producenten att trycka in detta i texten 🙂
Japanese rubber is derived from limestone, a rock that is remarkably free from impurities. Limestone has been used in the production of m
Vet du vad Google är och har du dykt och använt neopren ??
Vi föreslår producenten att trycka in detta i texten 🙂
Japanese rubber is derived from limestone, a rock that is remarkably free from impurities. Limestone has been used in the production of m
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 22:31Se där! Jag är övertygad. Får man ett knivset om man slår till direkt?
Se där! Jag är övertygad. Får man ett knivset om man slår till direkt?