Quote from Guest on 13 June 2009, 21:06Håller på att rikta mitt andra par fälgar, och funderar på att köpa tacx riktningsställ, men cyclecomponents verkar ha slut i lager (såsom däcken jag försökte beställa oxå), och undrar om någon vet var man kan köpa det i Sverige annars? testade o söka på
Håller på att rikta mitt andra par fälgar, och funderar på att köpa tacx riktningsställ, men cyclecomponents verkar ha slut i lager (såsom däcken jag försökte beställa oxå), och undrar om någon vet var man kan köpa det i Sverige annars? testade o söka på
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 21:16Cykel city, Racerdepån, Ewalds, Roslins, Henrikssons, Cykloteket....
Cykel city, Racerdepån, Ewalds, Roslins, Henrikssons, Cykloteket....
Quote from ellen olsson on 13 June 2009, 21:18Racerdepån, Velocipeter och Cykelcity t.ex.
Racerdepån, Velocipeter och Cykelcity t.ex.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 21:19tackar, kollade på cykelcity men hittade det inte innan (får man skylla på att ett barn med ögoninfektion står o drar i ens ben hela tiden?)
vet du om det är något att ha, eller ska man kanske ta det som ett tecken på att man borde köpa något annat ställ
tackar, kollade på cykelcity men hittade det inte innan (får man skylla på att ett barn med ögoninfektion står o drar i ens ben hela tiden?)
vet du om det är något att ha, eller ska man kanske ta det som ett tecken på att man borde köpa något annat ställ
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 21:24Det fungerar och köp en hjulcentrerare också om du har pengar till det.
Då kan du även bygga hjul, med lite tålamod.
Det fungerar och köp en hjulcentrerare också om du har pengar till det.
Då kan du även bygga hjul, med lite tålamod.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 11:08Jag har alltid riktat med hjulet i framgaffeln. Hur mycket fortare går det egentligen med en riktig jigg?
Jag har alltid riktat med hjulet i framgaffeln. Hur mycket fortare går det egentligen med en riktig jigg?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 11:105 sekunder?
5 sekunder?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 11:57tacx riktningsställ var inte så farligt dyrt... Funderar på att införskaffa ett, är detta ett bra val?
tacx riktningsställ var inte så farligt dyrt... Funderar på att införskaffa ett, är detta ett bra val?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 12:27jag vill ha ett eget ställ bara, 400:- för o slippa montera dit hjul i framgaffeln hela tiden (har några stycken som behöver få sig en massering)
jag vill ha ett eget ställ bara, 400:- för o slippa montera dit hjul i framgaffeln hela tiden (har några stycken som behöver få sig en massering)
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 19:00Borde iofs inte vara svårt att bygga ett eget...
Borde iofs inte vara svårt att bygga ett eget...