Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 19:20Jag har fixat en gammal framgaffel som får bli riktningsställ nu. Får se hur det blir.
Jag har fixat en gammal framgaffel som får bli riktningsställ nu. Får se hur det blir.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:47Har en annan fråga som jag slänger in här. Jag hängde upp mina hjul i ett riktningsställ och satt fart på dom, dom stannade alltid med ventilhålet neråt. Det satt inga däck på heller. Alltså är hjulen tyngst där, trots hålet för ventilen. Min fråga är kor
Har en annan fråga som jag slänger in här. Jag hängde upp mina hjul i ett riktningsställ och satt fart på dom, dom stannade alltid med ventilhålet neråt. Det satt inga däck på heller. Alltså är hjulen tyngst där, trots hålet för ventilen. Min fråga är kor
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:57För att fälgen är tyngst där?!
För att fälgen är tyngst där?!
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:58svarta hål är tunga... (H)
svarta hål är tunga... (H)
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 19:10Gissningsvis är fälgen förstärkt runtom hålet?
Gissningsvis är fälgen förstärkt runtom hålet?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 20:19På Alu fälgar fräser man på motsatta sidan för att få jämnvikt. Det behövs inte numera då?
På Alu fälgar fräser man på motsatta sidan för att få jämnvikt. Det behövs inte numera då?