Quote from Guest on 6 January 2013, 20:24Hej löpare!
Jag är nybörjare på det här med löpning, även fast jag tränat annat i mer eller mindre hela mitt liv. För några veckor sedan (innan isen/snön kom) var jag ute och sprang när jag kom på att jag skulle mäta min tid på milen. Hade då sprungit 5
Hej löpare!
Jag är nybörjare på det här med löpning, även fast jag tränat annat i mer eller mindre hela mitt liv. För några veckor sedan (innan isen/snön kom) var jag ute och sprang när jag kom på att jag skulle mäta min tid på milen. Hade då sprungit 5
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 20:34Anna, 53:18 är inte på något sätt en värdelös tid för en nybörjare. Men - varför inte sätta målet att försöka springa under 50 minuter på milen i år? Småtufft mål - men det fixar du med lite fokuserad träning.
Anna, 53:18 är inte på något sätt en värdelös tid för en nybörjare. Men - varför inte sätta målet att försöka springa under 50 minuter på milen i år? Småtufft mål - men det fixar du med lite fokuserad träning.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 20:54Varför inte göra några del mål?
5km under 50
Klara en mil
5km under 45
Mil under 1:30
5km under 40
Mil under 1:20
5km under 35
Mil under 1:10
Osv tills
5km under 25
Mil under 50.Jag började springa i 2012. 5km tog mig lite mer än 27min. För att undervik
Varför inte göra några del mål?
5km under 50
Klara en mil
5km under 45
Mil under 1:30
5km under 40
Mil under 1:20
5km under 35
Mil under 1:10
Osv tills
5km under 25
Mil under 50.
Jag började springa i 2012. 5km tog mig lite mer än 27min. För att undervik
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 21:06Ungefär samma resa för mig som för Ryan ovan. Mitt första millopp sprang jag på 54:20 och ett år senare sprang jag milen på 49:58.
Ungefär samma resa för mig som för Ryan ovan. Mitt första millopp sprang jag på 54:20 och ett år senare sprang jag milen på 49:58.