Quote from Guest on 21 August 2014, 19:58Hej,
jag ska pringa ett 1000 meters lopp imorgon på stadion.
Vad är en rimlig tid för mig tror ni? Jag springer 5 km på 29 minuter.
Igår var jag ute och testade 1 km och fick då 4:49 min. Jag hade precis innan vart på ett entimmes spinningpass./Malin
Hej,
jag ska pringa ett 1000 meters lopp imorgon på stadion.
Vad är en rimlig tid för mig tror ni? Jag springer 5 km på 29 minuter.
Igår var jag ute och testade 1 km och fick då 4:49 min. Jag hade precis innan vart på ett entimmes spinningpass.
/Malin
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 20:08Skulle tro att du kommer närmare fyra min . 🙂
jag ska också springa Måndag i Finska Torneå 1000 meter . Har sprungit sträckan bara två gånger tidigare. sist 2011. 🙂
Lycka till ! 🙂
Skulle tro att du kommer närmare fyra min . 🙂
jag ska också springa Måndag i Finska Torneå 1000 meter . Har sprungit sträckan bara två gånger tidigare. sist 2011. 🙂
Lycka till ! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 17:215K på 29 min = närmare 6 min / K. Så för 1K = 5 min. Antingen är din mätning för 5K en felmätning, eller en felaktigt mätt sträcka, eller så är din mätning för 1K en felmätning, eller en felaktigt mätt sträcka - eller båda.
5K på 29 min = närmare 6 min / K. Så för 1K = 5 min. Antingen är din mätning för 5K en felmätning, eller en felaktigt mätt sträcka, eller så är din mätning för 1K en felmätning, eller en felaktigt mätt sträcka - eller båda.
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 20:10Anders - springer med Garmin när jag har mätt dessa sträckor, så viss felmarginal kan det absolut vara, men inte jätte stor.
Resultatet ikväll blev 4:19 på 1000m på Stadion.
Jag är nöjd för att vara första gången någonsin på bana och att jag inte kom sis
Anders - springer med Garmin när jag har mätt dessa sträckor, så viss felmarginal kan det absolut vara, men inte jätte stor.
Resultatet ikväll blev 4:19 på 1000m på Stadion.
Jag är nöjd för att vara första gången någonsin på bana och att jag inte kom sis
Quote from Funbeat user on 23 August 2014, 08:17Jag hade tänkt skriva 4:22.
Du var ännu bättre. 🙂
Jag hade tänkt skriva 4:22.
Du var ännu bättre. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 11:45Grattis ! Malin ! Du kom rätt nära fyra min , Bra gjort !
Tack! är taggat att slå mitt BP i morgon !! 🙂 Hoppas bara väder är i mitt sida ! ? 🙂
Grattis ! Malin ! Du kom rätt nära fyra min , Bra gjort !
Tack! är taggat att slå mitt BP i morgon !! 🙂 Hoppas bara väder är i mitt sida ! ? 🙂