Quote from Funbeat user on 12 July 2007, 18:59På asfaltsbitarna är det väl rimligt att snitta 30 km/h om man är medelgod motionär, på de mer kuperade grusbitarna skulle jag nog säga max 25 km/h. Allstå tycker jag nog också 45-60 min verkar rimligt. Vad cyklar du på idag?
På asfaltsbitarna är det väl rimligt att snitta 30 km/h om man är medelgod motionär, på de mer kuperade grusbitarna skulle jag nog säga max 25 km/h. Allstå tycker jag nog också 45-60 min verkar rimligt. Vad cyklar du på idag?
Quote from Funbeat user on 12 July 2007, 19:21Denize:
Att vissa tycker att jag är "Superproffs" säger mer om dem än om mig.Jag vet inte var proffsigheten sitter, men jag har klena ben och svag hälsa.
På Vet-Sm var jag så klen att jag inte kunde starta på linjeloppet och kom bara 4.5 km på tempot.
Denize:
Att vissa tycker att jag är "Superproffs" säger mer om dem än om mig.
Jag vet inte var proffsigheten sitter, men jag har klena ben och svag hälsa.
På Vet-Sm var jag så klen att jag inte kunde starta på linjeloppet och kom bara 4.5 km på tempot.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 12 July 2007, 19:36proffs är man veterligen om man får betalt för det man gör.... Då det är ju tämligen lätt att avgöra. Är du avlönad cyklist David?
proffs är man veterligen om man får betalt för det man gör.... Då det är ju tämligen lätt att avgöra. Är du avlönad cyklist David?
Quote from Funbeat user on 12 July 2007, 20:07Cykel är något man betalar dyrt för att hålla på med.
Man är glad om man får en slang av Biltema!
Ibland får man pris till exempel schampo eller en hushållsvåg (de två senaste).
Cykel är något man betalar dyrt för att hålla på med.
Man är glad om man får en slang av Biltema!
Ibland får man pris till exempel schampo eller en hushållsvåg (de två senaste).
Quote from Torbjörn Ohlsson on 12 July 2007, 20:10Då är det avgjort, således...
Då är det avgjort, således...
Quote from Lotta W on 12 July 2007, 21:37David, proffsen slipper betala för cyklarna själva... 🙂
David, proffsen slipper betala för cyklarna själva... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2007, 22:20När Indurain slutade så köpte han en annan cykel än han körde på.
Jag tror han körde Pinarello i Banesto.
När Indurain slutade så köpte han en annan cykel än han körde på.
Jag tror han körde Pinarello i Banesto.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 12 July 2007, 22:22Stämmer! Indurain körde ALLTID på Pinarello...har jag hör, eller läst!
Stämmer! Indurain körde ALLTID på Pinarello...har jag hör, eller läst!
Quote from Funbeat user on 12 July 2007, 22:30Frågan är om Big Mig körde på Pinarello på Reynolds stallet?
Misstänker att det var Reynoldscyklar.
Frågan är om Big Mig körde på Pinarello på Reynolds stallet?
Misstänker att det var Reynoldscyklar.
Quote from ellen olsson on 12 July 2007, 23:23Det lär väl iallafall ha varit Reynoldsramar... 🙂
Det lär väl iallafall ha varit Reynoldsramar... 🙂