Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:19Nu är det här inte direkt svar på din fråga, men så här har jag monterat min ringklocka:
BILD:hoglund.cc/Ringklocka.jpgEdit: Finns att köpa här: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31846
Nu är det här inte direkt svar på din fråga, men så här har jag monterat min ringklocka:
BILD:hoglund.cc/Ringklocka.jpg
Edit: Finns att köpa här: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31846
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:26Jag struntar faktiskt i vad lagen säger o använder rösten eller busvissling. Funkar bättre
Jag struntar faktiskt i vad lagen säger o använder rösten eller busvissling. Funkar bättre
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:47Jesper H; har du glemt å kappe gaffelrøret ??? ( ja det heter gaffelrøret, inte styrerøret)
Jesper H; har du glemt å kappe gaffelrøret ??? ( ja det heter gaffelrøret, inte styrerøret)
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:50Du är inte den första som nämner det 🙂
Jag har inte glömt, men cykeln är ny för säsongen, och när bilden togs hade jag ännu inte hittat den perfekta inställningen.
Du är inte den första som nämner det 🙂
Jag har inte glömt, men cykeln är ny för säsongen, och när bilden togs hade jag ännu inte hittat den perfekta inställningen.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:57Min sitter likadant i nuläget 🙂 Fast uppåtriktad.
Fast inte lika snygg & snyggt, fastnajad i bygeln och med en bit slang under för att skydda röret.
Min sitter likadant i nuläget 🙂 Fast uppåtriktad.
Fast inte lika snygg & snyggt, fastnajad i bygeln och med en bit slang under för att skydda röret.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:59Hej Bruse.
"Hur ska du kunna plinga med en klocka under sadeln? Idiotisk placering om du frågar mig."
Ja som jag brukar svara på den frågan. "Kan du riva dig i röven, så kan du har ringklockan på sadelstolpen"
Och det är enligt mig en väl lämpad place
Hej Bruse.
"Hur ska du kunna plinga med en klocka under sadeln? Idiotisk placering om du frågar mig."
Ja som jag brukar svara på den frågan. "Kan du riva dig i röven, så kan du har ringklockan på sadelstolpen"
Och det är enligt mig en väl lämpad place
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 08:48P. Skrev:
"Och ja du kan få böter om du cyklar över angiven hastighetsbegränsning och nej du kan inte bli av med körkortet om du cyklar tex 51 km/h vid en 30Km/h begränsning."
Borde inte det innebära att man måste ha hastighetsmätare på cykeln...
Hur f
P. Skrev:
"Och ja du kan få böter om du cyklar över angiven hastighetsbegränsning och nej du kan inte bli av med körkortet om du cyklar tex 51 km/h vid en 30Km/h begränsning."
Borde inte det innebära att man måste ha hastighetsmätare på cykeln...
Hur f
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 11:37Länsstyrelsen kan dra in ditt körkort för fortkörning på cykel.
Länsstyrelsen kan dra in ditt körkort för fortkörning på cykel.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 13:33David.
Du måste allt ta och uppdatera kunskapsbasen lite.
Nu mera gäller följande.
"Den 1 januari 2010 flyttades länsstyrelsernas körkortsverksamhet till Transportstyrelsen."
Så länstyrelsen kan inte dra in några körkort längre.
I dagsläget kan det
David.
Du måste allt ta och uppdatera kunskapsbasen lite.
Nu mera gäller följande.
"Den 1 januari 2010 flyttades länsstyrelsernas körkortsverksamhet till Transportstyrelsen."
Så länstyrelsen kan inte dra in några körkort längre.
I dagsläget kan det
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 15:50Jag vet om att det finns människor som tycker om att hålla sig uppdaterade.
Vilka hastighetsbegränsningar finns på Hallandsåsen?
Det kan vara bra att veta inför helgen.
Jag vet om att det finns människor som tycker om att hålla sig uppdaterade.
Vilka hastighetsbegränsningar finns på Hallandsåsen?
Det kan vara bra att veta inför helgen.