Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 14:07Jag har inte kört Ringsjön. Ska jag välja så kör jag hellre Ringsjön än Vättern Runt.
Sedan finns det Bjäre runt som är en lagom kuperad åttamilarunda.
Jag har inte kört Ringsjön. Ska jag välja så kör jag hellre Ringsjön än Vättern Runt.
Sedan finns det Bjäre runt som är en lagom kuperad åttamilarunda.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 15:00Hej alla!
Tack för era kunniga inlägg! Jag har nämligen funderat mycket över Vättern runt som första val men tänkte om istället, och valde att "mjukstarta" med Ringsjön runt.
Det kanske finns att hyra en racer någonstans? Det är det att jag inte är ova
Hej alla!
Tack för era kunniga inlägg! Jag har nämligen funderat mycket över Vättern runt som första val men tänkte om istället, och valde att "mjukstarta" med Ringsjön runt.
Det kanske finns att hyra en racer någonstans? Det är det att jag inte är ova
Quote from Torbjörn Ohlsson on 21 February 2008, 19:13Jag rpkar ha en racer som jag använder på vintern. Den kommer snart att ställas in i ett förråd under hela sommarsäsongen. Denna kan du naturligtvis låna och prova dig fram på. Frågan är bara hur lång du är!
Jag rpkar ha en racer som jag använder på vintern. Den kommer snart att ställas in i ett förråd under hela sommarsäsongen. Denna kan du naturligtvis låna och prova dig fram på. Frågan är bara hur lång du är!
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 20:53Ringsjön runt har en MTB-klass också. Jag vet inte hur och hur långt de cyklar dock, men det står säkert på hemsidan.
Ringsjön runt har en MTB-klass också. Jag vet inte hur och hur långt de cyklar dock, men det står säkert på hemsidan.
Quote from Jonas Täng on 24 February 2008, 13:46Marie, i Ringsjön runt deltar både fikakorgscyklister och racerklungor. Du kan nog genomföra den på din cykel, även om det tar lite längre tid. Men om du ska köra loppet som förberedelse för Vättern så är det nog bättre att använda den cykel du ska använd
Marie, i Ringsjön runt deltar både fikakorgscyklister och racerklungor. Du kan nog genomföra den på din cykel, även om det tar lite längre tid. Men om du ska köra loppet som förberedelse för Vättern så är det nog bättre att använda den cykel du ska använd