Quote from Guest on 13 November 2009, 18:09På lördag är det dags för årets roligaste tävling.
Kolla själva på www.stockholmrogaining.se
På lördag är det dags för årets roligaste tävling.
Kolla själva på http://www.stockholmrogaining.se
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 18:19Verkar ju hur kul som helst! Tyvärr vaknade jag för sent.
Går den varje år?
Verkar ju hur kul som helst! Tyvärr vaknade jag för sent.
Går den varje år?
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 19:00Japp, har gått varje år sedan 1998 efter inspiration från VM i Canada 1998 (24-timmars) som gick i 38 graders värme.
Japp, har gått varje år sedan 1998 efter inspiration från VM i Canada 1998 (24-timmars) som gick i 38 graders värme.
Quote from Therese Linner on 13 November 2009, 20:32Premiär för mig imorn. Testar kompasser nu. Alla tre visar olika (#)
Premiär för mig imorn. Testar kompasser nu. Alla tre visar olika (#)
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 21:59Det där verkar otroligt kul. Synd att jag såg det först nu - och inte har nån att tävla med... 🙂 Får försöka boka in det nästa år istället!
Det där verkar otroligt kul. Synd att jag såg det först nu - och inte har nån att tävla med... 🙂 Får försöka boka in det nästa år istället!
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 14:57Idag går tävlingen, tyvärr(t-)
Idag går tävlingen, tyvärr(t-)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 09:04Det verkar som om tävlingen hade en gren ut hit till Haninge, Länna, Lissma, Huddinge för jag höll på att köra på flera mtb-are och löpare med bristfälliga lampor och reflexer. Hoppas att ni hade det trevligt ändå i novemberregnet.
Det verkar som om tävlingen hade en gren ut hit till Haninge, Länna, Lissma, Huddinge för jag höll på att köra på flera mtb-are och löpare med bristfälliga lampor och reflexer. Hoppas att ni hade det trevligt ändå i novemberregnet.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 11:30Skitkul som vanligt! (t+)
Skitkul som vanligt! (t+)