Quote from Guest on 26 September 2007, 17:1115.00 den 27:e oktober - 14.00 den 28 oktober
http://www.rosabandet24timmar.se/
15.00 den 27:e oktober - 14.00 den 28 oktober
Quote from Emma Sjöberg on 26 September 2007, 17:21Jag vill åxxå vara med... *funderar*
Jag vill åxxå vara med... *funderar*
Quote from mårten jansson on 26 September 2007, 20:35Jag med.. Tänkte försöka se om det är några av dem jag tränar med som vill gruppa med mig!
Jag med.. Tänkte försöka se om det är några av dem jag tränar med som vill gruppa med mig!
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 21:32Jag vill också. Denize, om jag övertalar Creutz kanske vi tre kan åka dit tillsammans när nerifrån? 🙂
Jag vill också. Denize, om jag övertalar Creutz kanske vi tre kan åka dit tillsammans när nerifrån? 🙂
Quote from mårten jansson on 26 September 2007, 21:43Ja! Fast det får ju gärna vara iaf en person till. Det står att ett lag bör vara 6-8 personer och jag antar att det inte är helt orimligt (det betyder förmodligen också att takten kommer att vara anordnad som om vi är minst 6 i varje lag). Men okej, jobba
Ja! Fast det får ju gärna vara iaf en person till. Det står att ett lag bör vara 6-8 personer och jag antar att det inte är helt orimligt (det betyder förmodligen också att takten kommer att vara anordnad som om vi är minst 6 i varje lag). Men okej, jobba
Quote from mårten jansson on 26 September 2007, 21:48Neeeej! Jag kan inte den lördagen... Det är högeskoleprovet då och den här gången måste jag gör det 🙁
Neeeej! Jag kan inte den lördagen... Det är högeskoleprovet då och den här gången måste jag gör det 🙁
Quote from Mats Andersson on 26 September 2007, 22:0613 av 25 platser sålda nu. Skynda fynda!
Ps. Ni som inte kan vara med och köra kan ändå stödja vår del av Rosa Bandet-insamlingen. Gå in på hemsidan och klicka på bannern nere till höger. Pengarna går raka vägen in till Rosa Bandet-insamlingen men plussa
13 av 25 platser sålda nu. Skynda fynda!
Ps. Ni som inte kan vara med och köra kan ändå stödja vår del av Rosa Bandet-insamlingen. Gå in på hemsidan och klicka på bannern nere till höger. Pengarna går raka vägen in till Rosa Bandet-insamlingen men plussa
Quote from Mattias R on 27 September 2007, 07:55Klart jag stödjer detta. Lycka till med spinningen!
Klart jag stödjer detta. Lycka till med spinningen!
Quote from Mats Andersson on 27 September 2007, 21:34Sådär! Nu är anmälan öppnad officiellt till spinningen.
Lite häftigt att 13 av de 25 cyklarna är bokade innan vi ens börjat officiellt 😀Så skynda på att anmäla era lag från jobbet/gymmet/klubben innan alla cyklarna har bokats!
http://www.rosabandet24
Sådär! Nu är anmälan öppnad officiellt till spinningen.
Lite häftigt att 13 av de 25 cyklarna är bokade innan vi ens börjat officiellt 😀
Så skynda på att anmäla era lag från jobbet/gymmet/klubben innan alla cyklarna har bokats!
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 22:15Det verkar så grymt häftigt! Jag slog ett slag för hela grejen på mitt spinningpass ikväll......och flera tyckte att vi skulle göra något sådant här, härhemma! Kanske får detta uppföljare runt om i landet.
En toppenidé är det allt! (L)
Det verkar så grymt häftigt! Jag slog ett slag för hela grejen på mitt spinningpass ikväll......och flera tyckte att vi skulle göra något sådant här, härhemma! Kanske får detta uppföljare runt om i landet.
En toppenidé är det allt! (L)