Quote from Emma Sjöberg on 27 September 2007, 22:19(V)
http://www.rosabandet24timmar.se/tierp-12h/Just do it!! 🙂
Vilka fler hakar på??!
Fanken det här kan ju bli hur stort som helst ju...
(V)
http://www.rosabandet24timmar.se/tierp-12h/
Just do it!! 🙂
Vilka fler hakar på??!
Fanken det här kan ju bli hur stort som helst ju...
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 22:22Precis! Undrat om det är ngt ngn mer stans? Tydligen hålls (viskar?) aerobics till förmån för Cancerfonden också. Eller?
Precis! Undrat om det är ngt ngn mer stans? Tydligen hålls (viskar?) aerobics till förmån för Cancerfonden också. Eller?
Quote from Mats Andersson on 27 September 2007, 22:54Jättekul Maria!
Säg till om ni organiserar nåt samma helg så kan vi slå oss ihop på samma sätt som vi gjorde med Tierp.Christer
Jättekul Maria!
Säg till om ni organiserar nåt samma helg så kan vi slå oss ihop på samma sätt som vi gjorde med Tierp.
Christer
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 07:4912 timmar Silva?? Är ACT bara hälften så bra som övriga???
12 timmar Silva?? Är ACT bara hälften så bra som övriga???
Quote from Emma Sjöberg on 28 September 2007, 08:11Inte alls Linus!! Tvärt om!! Vi kör dubbelt så mycket på samma tid :D:D
Skulle det blir grym tvärrusning till detta så får vi väl förlänga tiden.. Men nu siktar vi på att köra för fulla hus!!!
Inte alls Linus!! Tvärt om!! Vi kör dubbelt så mycket på samma tid :D:D
Skulle det blir grym tvärrusning till detta så får vi väl förlänga tiden.. Men nu siktar vi på att köra för fulla hus!!!
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 08:30Aha, ni är fyra rullande cyklar under 12 timmar? 🙂
Aha, ni är fyra rullande cyklar under 12 timmar? 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 28 September 2007, 08:40Fyra??
Hmm.. vi är lite fler än så i vår förening Linus, både i folk och cyklar 😉
Fyra??
Hmm.. vi är lite fler än så i vår förening Linus, både i folk och cyklar 😉
Quote from Lena O on 28 September 2007, 09:08Silva: Du menar dubbelt så mycket på hälften av tiden? 😀
Silva: Du menar dubbelt så mycket på hälften av tiden? 😀
Quote from Emma Sjöberg on 28 September 2007, 12:36Ja alltså.. hmm.. jag menar.. eeh..
Vi cyklar Dubbelt så LÅNGT på halva tiden för att göra samma bedrift som Göteborgarna... mao.. vi är supersnabba.. ha ha ha 😀
Ja alltså.. hmm.. jag menar.. eeh..
Vi cyklar Dubbelt så LÅNGT på halva tiden för att göra samma bedrift som Göteborgarna... mao.. vi är supersnabba.. ha ha ha 😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 20:32"Det man inte har i huvudet, har man i benen." 😉
En vanlig kommentar i min omgivning till "individer" som inte har huvudet med sig och tex glömmer bort att ta med saker. Då får benen göra jobbet dvs hämta.
Eller som jag säger, på mitt kommando. Hämta!
"Det man inte har i huvudet, har man i benen." 😉
En vanlig kommentar i min omgivning till "individer" som inte har huvudet med sig och tex glömmer bort att ta med saker. Då får benen göra jobbet dvs hämta.
Eller som jag säger, på mitt kommando. Hämta!