Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 18:34Oj.-.oj. Jeg vilheller dø av dobbelsidig lungecanser, og kjøttetend streptocokker end og vise meg offentlig i de draktene.
Oj.-.oj. Jeg vilheller dø av dobbelsidig lungecanser, og kjøttetend streptocokker end og vise meg offentlig i de draktene.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:16Jag säger det ... Lygnens Venner är coola ... kolla in den rosa tröjan från dagens runda (själv är jag hemma med feber, ja, feber, inte ens bakfyllan)
http://www.youtube.com/watch?v=0j18RqZ9oqQ
BILD:http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_36/31210000-3
Jag säger det ... Lygnens Venner är coola ... kolla in den rosa tröjan från dagens runda (själv är jag hemma med feber, ja, feber, inte ens bakfyllan)
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:38Ryggsäck, reflexer i hjulen, svarta strumpor. Det är guds straff med en punktering.
Ryggsäck, reflexer i hjulen, svarta strumpor. Det är guds straff med en punktering.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:43Ännu en civilklädd polis. Alltid något som ger bort dem.
Ännu en civilklädd polis. Alltid något som ger bort dem.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:56Den var bra Daniel:D.
Den var bra Daniel:D.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 19:31Vilken snygg kille!!!
😉
Vilken snygg kille!!!
😉
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:33Härligt att se en karl i rosa!
Härligt att se en karl i rosa!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:57""Härligt att se en karl i rosa!"
Hvor????. jeg hitter ingen.
""Härligt att se en karl i rosa!"
Hvor????. jeg hitter ingen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 19:16Sportson, Järnbrott har några rosa toppar i S, M och L.
Jag var ute efter en skruv, så jag köpte inte. Allt är kvar. Jag tar för givet att det var för damer.
Sportson, Järnbrott har några rosa toppar i S, M och L.
Jag var ute efter en skruv, så jag köpte inte. Allt är kvar. Jag tar för givet att det var för damer.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 19:29Det finns i både herr och dam. 😉 Jag var där häromdagen senast och klämde lite. Ljusrosa tröjor från Shimano (har hängt där på reastället ett halvår minst) 😉
Det finns i både herr och dam. 😉 Jag var där häromdagen senast och klämde lite. Ljusrosa tröjor från Shimano (har hängt där på reastället ett halvår minst) 😉