Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 17:55Den nederste har jo ikke lang blixlås. Var det ikke et must?
Den nederste har jo ikke lang blixlås. Var det ikke et must?
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 18:16Inte för mig. 🙂
Inte för mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 18:42Hva med tekst. Har du noen forslag?
Hva med tekst. Har du noen forslag?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 10:17Tycker nog bättre om den övre, men jag blir inte klok på hur blixtlåset ser ut? Det är väl ett kort i den med?
Tycker nog bättre om den övre, men jag blir inte klok på hur blixtlåset ser ut? Det är väl ett kort i den med?
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:58Till Göteborgstjejer
Cykelcity, på rea-stället, 3 snygga (säger min fru) rosa cykeltröjor, 2 i storlek M och en i XL. Gore.
Jag får erkänna att jag är beredd att hålla med henne. De är snygga.
Till Göteborgstjejer
Cykelcity, på rea-stället, 3 snygga (säger min fru) rosa cykeltröjor, 2 i storlek M och en i XL. Gore.
Jag får erkänna att jag är beredd att hålla med henne. De är snygga.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:02Määäh! Jag har bara 31 kronor på kontot ju! BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
Määäh! Jag har bara 31 kronor på kontot ju! BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:03Däremot såg jag att Stadium i Sisjön har fått in typ rosa cykeltröjor från The North Face. (V) Har inte haft tid att prova ännu. Var inte dyrare än andra heller som man skulle kunna tro.
Däremot såg jag att Stadium i Sisjön har fått in typ rosa cykeltröjor från The North Face. (V) Har inte haft tid att prova ännu. Var inte dyrare än andra heller som man skulle kunna tro.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:04Be dom att lägga undan ett tag ... det gör de säkert.
Be dom att lägga undan ett tag ... det gör de säkert.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:13Det hjälper inte, Daniel. Jag har inte mer pengar nästa månad, eller nästa igen. Jag har, tro´t eller ej, andra saker jag måste prioritera före en ny cykeltröja. 🙁
Det hjälper inte, Daniel. Jag har inte mer pengar nästa månad, eller nästa igen. Jag har, tro´t eller ej, andra saker jag måste prioritera före en ny cykeltröja. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:16Jag förstår ... du har, vad jag har förstått, minst två barn. De kräver (och förtjänar) sitt. Men det är värt 🙂
Jag förstår ... du har, vad jag har förstått, minst två barn. De kräver (och förtjänar) sitt. Men det är värt 🙂