Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 22:31Amarone! Skål. Nu blev det JÄTTE ot igen. Förlåt!
Amarone! Skål. Nu blev det JÄTTE ot igen. Förlåt!
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2011, 09:06Vin är väl aldrig OT?
Nå, undrar om Olle sitter å skissar på snygga tröjor?
Vin är väl aldrig OT?
Nå, undrar om Olle sitter å skissar på snygga tröjor?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 10:41den 14e är slut, tillbaka till tröjorna! Tror mest det är Maria som skissar ... men jag skulle tycka att en snygg ärmlös rosa vore kul, med FBlogga/tyg på, t ex i sidorna?
den 14e är slut, tillbaka till tröjorna! Tror mest det är Maria som skissar ... men jag skulle tycka att en snygg ärmlös rosa vore kul, med FBlogga/tyg på, t ex i sidorna?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:54Jag skissar lite då och då, men det är ju bara Lingling och jag som vill ha rosa tröja så projektet får nog anses som nedlagt? Vi bör vara 10 st för att det ska vara görbart.
Jag skissar lite då och då, men det är ju bara Lingling och jag som vill ha rosa tröja så projektet får nog anses som nedlagt? Vi bör vara 10 st för att det ska vara görbart.
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2011, 13:55Men om det bara är två som vill ha rosa, skissa på nåt som majoriteten vill ha.
Men om det bara är två som vill ha rosa, skissa på nåt som majoriteten vill ha.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:56Ja, men det gör vi i en annan tråd. Just den här handlar om ROSA cykeltröjor i dam-modell.
Ja, men det gör vi i en annan tråd. Just den här handlar om ROSA cykeltröjor i dam-modell.
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2011, 14:05Just det ja
Just det ja
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 14:24Jag skissar på en rosa tröja... och kan tänka mig att beställa sisådär 5 st av samma om det blir fint! 😉
Jag skissar på en rosa tröja... och kan tänka mig att beställa sisådär 5 st av samma om det blir fint! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2011, 14:29I xxxs bara, eller för andra också?
I xxxs bara, eller för andra också?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 14:44ALLA storlekar? XXL också.
ALLA storlekar? XXL också.