Quote from Guest on 25 June 2008, 21:53Är det nån som har koll på om man kan köpa knallrosa däck? Skulle vilja "pimp my racer" lite 😉
Är det nån som har koll på om man kan köpa knallrosa däck? Skulle vilja "pimp my racer" lite 😉
Quote from Ola Jarvi on 25 June 2008, 22:03Christer Hedberg har hittat dessa:
http://velonista.se/2008/06/24/hogst-osubtila-dack/
Christer Hedberg har hittat dessa:
http://velonista.se/2008/06/24/hogst-osubtila-dack/
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 22:11🙂 kul! Riktigt snyggt ju så ska man ta och bli den förste kanske?
🙂 kul! Riktigt snyggt ju så ska man ta och bli den förste kanske?
Quote from j sollerman on 25 June 2008, 23:08va nära att beställa sånna igår till sambons racer. kanske blir till helgen
va nära att beställa sånna igår till sambons racer. kanske blir till helgen
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 23:26De vita lär inte vara vackra mer än första dagen.
De vita lär inte vara vackra mer än första dagen.
Quote from j sollerman on 25 June 2008, 23:27så länge de är tort ute..
så länge de är tort ute..
Quote from j sollerman on 25 June 2008, 23:28körde inte herr hedberg med vita däck runt vättern? Han får skriva och säga hur dom såg ut efteråt
körde inte herr hedberg med vita däck runt vättern? Han får skriva och säga hur dom såg ut efteråt
Quote from Mats Andersson on 26 June 2008, 07:14Alla verkade väldigt oroliga för hur min "vita satsning" skulle se ut efteråt. Här kommer en summering:
Vit kedja: Absolut inga problem. Vit och fin på sidorna, mindre vit på slitytorna.
Betyg: (L)(L)(L)(L)(L)Vita däck: Blev så klart smutsiga på rullb
Alla verkade väldigt oroliga för hur min "vita satsning" skulle se ut efteråt. Här kommer en summering:
Vit kedja: Absolut inga problem. Vit och fin på sidorna, mindre vit på slitytorna.
Betyg: (L)(L)(L)(L)(L)
Vita däck: Blev så klart smutsiga på rullb
Quote from ellen olsson on 26 June 2008, 07:38Hur länga har du använt de vita prylarna? 30 mil? Återkom efter en säsong med 500 mil på den "vitgrå" sadeln med motsvarande rapport...
Hur länga har du använt de vita prylarna? 30 mil? Återkom efter en säsong med 500 mil på den "vitgrå" sadeln med motsvarande rapport...
Quote from Mats Andersson on 26 June 2008, 07:46Visst är det 30 mil jag använt den. Men som vanligt gäller parollen "det kostar att ligga på topp". Köper man vita däck köper man så klart flera uppsättningar 😉
Visst är det 30 mil jag använt den. Men som vanligt gäller parollen "det kostar att ligga på topp". Köper man vita däck köper man så klart flera uppsättningar 😉