Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRosa däck?
You need to log in to create posts and topics.

Jag ser fortfarande fram mot 500-milsrapporten. Jag har själv kört med "vit" sadel och "vit" styrlinda i en säsong på 90-talet. Sedan dess håller jag mig till mörkare färger...

Man måste få leka lite ibland också. Kul idé att göra vättern till en temafest! 😉

Nya prylar är till för att testas! (t+)

Jag håller med Fredrik.

Jag har oxå tidigare cyklat med vit sadel, vit styrlinda och tom vita vajerhöljen.
Men det var många år och cyklar sedan.

Numer har jag enbart svarta sadlar, svarta styrlindor men svarta, grå och tom blanka(Nokon) vajerhöljen.
Ja

Men rosa kanske...:)

Rosa däck kunde vara snyggt på en cykel det passar på. Men det är ju helheten som avgör...

på en röd cykel skulle dom sitta fint. gärna med rosa styrlinda och sadel!

Jag kan iaf ge en 100-milarapport med avseende på vit sadel (Specialized Toupe Team) på en CX som går i pendlingstjänst under ganska smutsiga förhållanden: grusvägar, regn, avgaser, punkafixar. Fortfarande lika vit...

Jag hade neonrosa styrlinda när jag cyklade runt vättern för *host* femton år sen. Matchade väldigt bra orienteringsklubbens neonrosa tights! (H)

rosa styrlinda är ju givet 🙂 vars kan man få tag på d nånstans då? Det kommer ju att bli en riktigt läcker cykel det här!

gissar att dom flesta välsorterade cykelaffärerna har rosa styrlindor. Vad är de för cykel du ska pimpa?