Quote from Guest on 4 August 2014, 16:18Ja, årets Midnattsloppströja är alltså rosa.
Gissar på att vi varken förr eller senare kommer ha sett så många herrar i rosa. Eller?
Ja, årets Midnattsloppströja är alltså rosa.
Gissar på att vi varken förr eller senare kommer ha sett så många herrar i rosa. Eller?
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 16:28Laxrosa kallade dom det. I uppförsbackarna kommer det att se ut som laxtrappan vid ett kraftverk under parningsrusningen uppför älven.
Laxrosa kallade dom det. I uppförsbackarna kommer det att se ut som laxtrappan vid ett kraftverk under parningsrusningen uppför älven.
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 16:33LOL@laxtrappa
Det vore ju nästan värt trängseln för att gå och kolla på det faktiskt. 🙂
LOL@laxtrappa
Det vore ju nästan värt trängseln för att gå och kolla på det faktiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 16:35Stefan: du menar att det kommer se ut som det känns, alltså?
Stefan: du menar att det kommer se ut som det känns, alltså?
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 19:51Exakt.
Blir det knuffar i trängseln, så kan det benämnas skär-mytslingar
Exakt.
Blir det knuffar i trängseln, så kan det benämnas skär-mytslingar
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 21:16Vad bra att det är rosa färg. Jag missade att anmäla mig till en vettig startgrupp, så jag hoppade över. Nu blir det väl stor rea på startplatser för osäkra herrar!
Vad bra att det är rosa färg. Jag missade att anmäla mig till en vettig startgrupp, så jag hoppade över. Nu blir det väl stor rea på startplatser för osäkra herrar!
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 23:10Coolt, vill gärna få tag i en rosa tröja.
Coolt, vill gärna få tag i en rosa tröja.
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 23:22Asch, laxrosa var ju förrförra årets iFormtröja jue... hade hoppats på nå annan färg, men jag kommer springa glatt i alla fall 😉
Asch, laxrosa var ju förrförra årets iFormtröja jue... hade hoppats på nå annan färg, men jag kommer springa glatt i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 06:41Snyggt!!! 🙂 Kul för jag använder mina Midnattsloppströjor väldigt mkt vid träning, tycker dom är toppensköna.
Snyggt!!! 🙂 Kul för jag använder mina Midnattsloppströjor väldigt mkt vid träning, tycker dom är toppensköna.
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 17:04Det kommer att bli en perfekt matchning mot mina nya Kinvara 5 som är laxrosa. Vi småfotade herrar är ju utelämnade till att köpa damskor. Jag hade inte tänkt springa, men nu måste jag helt enkelt göra det.
Det kommer att bli en perfekt matchning mot mina nya Kinvara 5 som är laxrosa. Vi småfotade herrar är ju utelämnade till att köpa damskor. Jag hade inte tänkt springa, men nu måste jag helt enkelt göra det.