Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 21:59De som ropade upp startgrupperna hade väldigt svaga röster senast jag var med. Hoppas ni har någon med lite kraftigare stämma i år.
De som ropade upp startgrupperna hade väldigt svaga röster senast jag var med. Hoppas ni har någon med lite kraftigare stämma i år.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:10Ska se om vi kan vrida upp volymen på ljudanläggningen och klämma i från tårna den här gången! Tack för tipset 🙂
Ska se om vi kan vrida upp volymen på ljudanläggningen och klämma i från tårna den här gången! Tack för tipset 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:11När jag körde hade de som stod vid startfållan ingen ljudanläggning alls.
2006 var det.
När jag körde hade de som stod vid startfållan ingen ljudanläggning alls.
2006 var det.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 23:24Aha, då förstår jag problemet. Vi började nog köra med högtalaranläggning på hösten -06, om jag minns rätt.
Aha, då förstår jag problemet. Vi började nog köra med högtalaranläggning på hösten -06, om jag minns rätt.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 15:32tack Anne för informationen.
jag funderar på att köra i mastersgrupp. Jag är ny i att köra i klunga. Har kört i klunga under Trosatrampen nyligen. Trevlig tyckte jag. jag ser fram emot söndag. Kul också att Du har fixat bra väder..
tack Anne för informationen.
jag funderar på att köra i mastersgrupp. Jag är ny i att köra i klunga. Har kört i klunga under Trosatrampen nyligen. Trevlig tyckte jag. jag ser fram emot söndag. Kul också att Du har fixat bra väder..